• Domingo, 20 de Agosto de 2017

Amigos da Dorna rechaza el permiso propuesto para su museo flotante

Amigos da Dorna considera “insultante” la propuesta de autorización realizada por Portos de Galicia para albergar su museo flotante.

Amigos da Dorna rechaza el permiso propuesto para su museo flotante
Amigos da Dorna solicitan una autorización en un pantalán en Portonovo  | d.a.
Amigos da Dorna solicitan una autorización en un pantalán en Portonovo | d.a.

Amigos da Dorna considera “insultante” la propuesta de autorización realizada por Portos de Galicia para albergar su museo flotante. Tras varios años de espera, el colectivo señala que han recibido una autorización con unas condiciones de “dudosa legalidade” y económicamente “inasumible”, lo que hace inviable el proyecto de museo flotante.
El colectivo portonovés considera que la propuesta está “envelenada” porque puede implicar “probablemente” la desaparición de la marina tradicional de Combarro. “Este novo golpe non nos colle por sorpresa, xa que dende hai moito tempo vimos denunciando o desprezo e maltrato que Portos de Galicia exerce sobre tódolos proxectos sociais e veciñais que se propoñen dende Portonovo”, apunta el colectivo en un comunicado.
La asociación reconoce “certa frustración” por no haber conseguido tener listo para este verano su museo flotante, en el que quieren exponer las diez embarcaciones tradicionales de las que disponen e instalar varios paneles con información. Además de ofrecer visitas guiadas a vecinos y visitantes, o incluso dar la oportunidad de salir navegar en ellas. “Somos conscientes de que esta nova resolución por parte de Portos de Galicia constitúe un atentando que afecta non so a Portonovo, senón ao patrimonio marítimo de toda Galicia, pois o novo criterio no cobro da taxas multiplica por tres ou catro a cantidade a pagar, o que fai inviable para calquera asociación sen ánimo de lucro a creación ou mantemento dun museo flotante”, señalan. Amigos da Dorna se sorprende que desde la Xunta de Galicia se permita a Portos “atentar deste modo contra o patrimonio marítimo”, ya a que explican que “ao mesmo tempo dende o goberno autonómico se están dando pasos positivos nese sentido, como a consideración das embarcacións tradicionais como bens patrimoniais ou o inicio da tramitación para declarar a carpintería de ribeira como ben de interese cultural”. l