Aragunde acusa al edil de Pode de “mentir” sobre la Ciudad del Vino

Aragunde acusa al edil de Pode de “mentir” sobre la Ciudad del Vino

El portavoz del Partido Popular de Cambados, Luis Aragunde, acusa a José Ramón Abal, concejal de Pode e integrante del gobierno cuatripartito, de “mentir” en la última comisión sobre los actos de la Ciudad del Vino. Argumenta que en esa reunión, celebrada el pasado 4 de septiembre expuso que desconocía la fecha para la anunciada Festa da Vendima cuando el PP se enteró, a través de varias cofradías gastronómicas, que se celebraría el 13 y 14 de octubre.
“O Concello tíñao claro, pero o concelleiro mentiu ao decir que a data aínda non estaba pechada”, manifestó Luis Aragunde, quien agregaría que eso le hace pensar que este edil “está a pasalo fenomenal este ano indo de viaxe e promocionándose a nivel persoal a costa de Cambados e a Cidade Europea do Viño.
En el Partido Popular entienden que esta circunstancia supone “unha falta de respecto” a las organizaciones y entidades que están representadas en una comisión que califican de “paripé” porque, según afirman, “non se nos deixou opinar ata xullo” y porque “ao non participar todos os representantes do sector xa naceu mal”.
El líder del PP de Cambados insiste en que es preciso anunciar las fiestas que se organicen desde el Concello con la suficiente antelación con la finalidad de atraer visitantes de otras zonas y generar valor añadido. “Non se poden argallar actividades de repente e sen planificación, se publicidade e sen ter claro o programa que se vai a desenvolver”, reprocha Luis Aragunde.
Por esta razón, lamenta que “estean improvisando e enredando cunha oportunidade única como é a distinción de Cambados como Cidade Europea do Viño”. l

Aragunde acusa al edil de Pode de “mentir” sobre la Ciudad del Vino

Te puede interesar