Cacabelos atribuye a una “artimaña” de Durán el traslado del obradoiro

Cacabelos atribuye a una “artimaña” de Durán el traslado del obradoiro
Diario de Arousa-2016-02-06-012-b26573ab_1

El alcalde de O Grove, Jose Cacabelos, atribuye a una “artimaña” del presidente en funciones de la Mancomunidade do Salnés, Gonzalo Durán, el traslado del Obradoiro de Hostelería a Sanxenxo. “Querer ser presidente dunha Mancomunidade enfrentando concellos non é o que necesita este órgano e menos favorecer a un en contra dos demais”, advierte. 
El regidor meco que no pudo estar en el Pleno por cuestiones personales asegura que la decisión responde a “unha actitud dictatorial de Gonzalo Durán que cre que a Mancomunidade é a súa casa e goberna e fai o que quere”. En esta misma línea, reconoce que la “noticia colleunos a todos por sorpresa ata ao seu propio grupo”. Y es que asegura que “é a primeira noticia que temos de que as instalacións non reúnen os requisitos esixidos. O que valía ata agora agora xa non vale?”, dijo.
Cacabelos critica la forma de gobernar la Mancomunidade y recuerda que Durán está en funciones. “Esto nunca pasaría co defunto de Jorge Domínguez porque el era un señor. Durán non lle chega nin a sola dos zapatos”, dijo. También reprocha al alcalde de Sanxenxo, Gonzalo Pita, su forma de actuar. “É normal que cada alcalde defenda os seus intereses, pero hai que xogar limpo e non vale todo a calquera prezo”, advierte.
El regidor meco recordó que la Mancomunidade es un órgano de participación voluntaria que trata “de buscar o beneficio común e non só duns poucos”. De hecho, Cacabelos explicó que “de continuar esta forma de gobernar falarei cos meus compañeiros alcaldes para ver qué facemos ante este tipo de accións” e incidió “se cada concello vai ver polo seu interese, haberá que plantexarse moitas cousas”.
Por su parte, la oposición se mostró muy crítica con el papel del gobierno en la Mancomunidad. Desde las filas del PP de O Grove señalan que el traslado a Sanxenxo responde a la “desidia de un alcalde socialista que no está donde tiene que estar y que desprecia la Mancomunidade”. Los populares critican también el silencio de la edil de Obras e Servizos, Ángeles Domínguez durante el Pleno. “No dijo ni mu. Creo que no sabe ni a quién votó”, apuntan los populares mecos que tachan de “penosa” la situación. El PP dice que si bien “las instalaciones puede que no sean las más adecuadas habría más opciones”.
El nacionalista Heladio Outeiro señaló que “unha vez máis o concello do Grove volve a saír moi mal parado da Mancomunidade do Salnés”. El edil del BNG  culpó de esta situación al PP “por votar a favor de Durán en lugar do alcalde do Grove e agora veñen a defender por un lavado de imaxe o obradoiro de hostalería”. Outeiro señaló que “de estar nós na Mancomunidade isto non se daría”.
El galeguista Alfredo Bea cargó con dureza contra el alcalde José Cacabelos y contra su gestión. “É un alcalde que non está nin se lle espera. Nunca está a altura das circunstancias e unha vez máis volve a demostrar a súa falla de liderazgo”.
El portavoz de Esquerda Unida, Xan Lamelas, también criticó el papel del gobierno meco. “é unah mostra máis da súa falta de capacidad e liderazgo negociador”, dijo.

Cacabelos atribuye a una “artimaña” de Durán el traslado del obradoiro

Te puede interesar