• Lunes, 11 de Diciembre de 2017

El Concello reitera a Costas la necesidad de una solución para Virxe das Mareas

El alcalde de O Grove, José Cacabelos, reiteró ayer a la jefa de Costas, Cristina Paz Curbera, durante un encuentro informal la necesidad de una solución definitiva para Virxe das Mareas.

El Concello reitera a Costas la necesidad de una solución para Virxe das Mareas
Efectivos de Emerxencias durante los trabajos de tapiado ante la amenaza de temporal	emerxencias
Efectivos de Emerxencias durante los trabajos de tapiado ante la amenaza de temporal emerxencias

El alcalde de O Grove, José Cacabelos, reiteró ayer a la jefa de Costas, Cristina Paz Curbera, durante un encuentro informal la necesidad de una solución definitiva para Virxe das Mareas. “Estamos dacordo en que non se pode tapiar aos veciños cada vez que veña un temporal, aínda que esa sexa a única solución nestes momentos para evitar que a auga lle entre na casa”, apunta.
Paz Curbera se comprometió a valorar la necesidad de un estudio sobre las mareas para tratar de buscar una solución definitiva para Virxe das Mareas. “Hai boa disposición por parte de Costas e é algo que urxe. Hai moitos veciños que se queixan e con razón da situación”, explica Cacabelos.

El regidor abordó este problema con Costas hace ya unos meses, en el transcurso de una reunión en Madrid. Entonces, se optó por hacer un estudio que determinara qué medidas se podían tomar para evitar que el agua llegase hasta las casas. “En principio o que nos pedimos é un dique natural a base de rocas, pero é unha zona qe ten distintos tipos de protección e nos din que a solución non é tan sinxela”, señala el regidor.

El problema se concentra ahora en un par de casas a las que la entrada de agua durante el temporal llega con mucha fuerza. “Queda un oco entre as pedras polo que entra a auga con moita forza e sen ningún tipo de freno e aí está precisamente o problema”, señala.