O GROVE-Bea tilda de “dantesco” que los vecinos impidiesen al tripartito expresarse

O GROVE-Bea tilda de “dantesco” que los vecinos impidiesen al tripartito expresarse
Diario de Arousa-2015-01-30-014-370a34ca

Miguel Ángel Pérez se encontraba ayer en Fitur, a donde acudió acompañado de Manuel Ochoa. Tampoco Juan Luis Callón y Ayda Filgueira se acercaron por el Concello, al menos en horario de mañana. Solo Fredi Bea atendía —en el Concello— a emisoras de radios, televisiones y periodistas que ayer buscaban en algún responsable del tripartito una explicación a lo que había ocurrido la noche anterior en el salón de plenos.
Y Fredi Bea pudo decir lo que no se le permitió en el pleno. Ni a él ni a ningún miembro del Gobierno local.
“A imaxe que está dando este pobo por unha parte da ciudadanía é dantesca”, resumía.
Y es que el portavoz del Partido Galeguista no alcanza a entender la actitud agresiva de los asistentes al pleno. “Están pedindo por todos lados diálogo, pero nós solo recibimos insultos e acusacións. E si alguén me chama a min corrupto que o demostre na Fiscalía, porque o contrario é difamar, e para iso valemos todos”.
Dolido por todo lo ocurrido, Fredi Bea dejaba ayer claro que no permitirá a nadie “que me falte á miña dignidade nin á miña honorabilidade. Aquí somos todos moi valientes así que o que me queira decir algo pode vir ao meu despacho e decirme por que me insulta e as probas que ten”.
Y es que el segundo teniente de alcalde de O Grove recuerda que el Gobierno local reaccionó rápidamente cuando se dio cuenta de que el PXOM no convencía a los vecinos, aunque añade que solo reflejaba la normativa urbanística actual. “O Grove leva 30 anos de normativa urbanística que non cumpliu nin o Tato”. Fredi Bea no dejó pasar el dato de que las Normas Urbanísticas de 1996 fueron aprobadas por un Gobierno socialista, que en dos legislaturas obstentó la responsabilidad de urbanismo, “e deixou a medio pobo fora de ordenación. E agora lavase as mans de todo. O PSOE terá que dar moitas explicacións”. Entre otras cosas, de su voto a favor de la suspensión de licencias previa a la aprobación inicial del PXOM. Fredi Bea se pregunta qué pasó para que cambiasen de parecer.
También es crítico con Xan Lamelas a quien pregunta cómo se puede pedir que expropien terrenos en Noalla para el desdoblamiento de la vía rápida, cuando en O Grove se defiende “oes meu, que o meu é meu”.
Lamenta el espectáculo que se está dando y el “talante das manifestacións da propia Plataforma, da que tivemos que aguantar insultos e calumnias, ainda que despois chamaban á comprensión no seu manifesto e a pesar de todo desde o Goberno déronselle tódalas facilidades: Tiveron megafonía, nadie lles preguntou si estaban inscritos como Plataforma nin cómo e para que pediron as firmas. Pero as formas superáronos. Non todo vale para defender os argumentos de unha persoa, porque os políticos non deixamos de ser veciños deste pobo e os papeis poden cambiar”.
Que no permitiesen que se expresasen personas en un pleno con el mismo talante que el Gobierno tuvo con ellos “xa os pon a eles no seu lugar”. Tampoco entiende que la Plataforma se desvincule de los momentos tensos y violentos vividos a la salida del pleno. “Non foi o Goberno quen botou gasolina. Eu o único que podo facer é seguir traballando pola continuidade de Protección Civil por si hai un incendio que se poida apagar con prontitude”.

O GROVE-Bea tilda de “dantesco” que los vecinos impidiesen al tripartito expresarse

Te puede interesar