O GROVE - Pérez lamenta que Cacabelos rechace legalizar con el PXOM el edificio administrativo

O GROVE - Pérez lamenta que Cacabelos rechace legalizar con el PXOM el edificio administrativo
Diario de Arousa-2014-09-18-015-84be0bd6

A Miguel Ángel Pérez hace tiempo que la postura del PSOE con respecto al PXOM le parece irresponsable. Pero el posicionamiento de los socialistas respecto del edificio administrativo le desconcierta.
Y es que el alcalde de O Grove sostiene que toda la aportación que hizo Cacabelos al actual PXOM fue en junio del año 2013, fecha en la que presentó por Registro “catro folios donde recolle o que chama “propostas ao PXOM”.
Miguel Ángel Pérez matiza que más de la mitad de las observaciones que hace “non son propostas senón rexeitamentos a actuacións que marca o Plan, nada razonadas e nalgúns casos contradictorias”.
En este sentido el alcalde llama la atención sobre el planteamiento socialista de que “non se pode utilizar o PXOM para amparar ilegalidades, algunhas con sentencias de demolición”.
Pero en la misma documentación, según indicaba ayer el alcalde, Cacabelos habla de determinadas zonas del Concello, “nas que algunhas ilegalidades existen e debe coñecer da súa etapa de alcalde, e pide para esa zona algún tratamento que non as desampare”.
Y Miguel Ángel Pérez se pregunta cuál sería el baremo a aplicar siguiendo la teoría de Cacabelos. Y plantea otra cuestión: “é razonable tratar de arranxar problemas existentes alá onde a lei poida amparar, ou non?”.
Y es que Pérez García se refiere al edificio administrativo, que está en situación de especial gravedad al pesar sobre él una orden firme de demolición contra la que el Concello presentó ya un recurso contencioso administrativo.
El Concello recurrió antes las resoluciones de la Axencia para a Legalidade Urbanística, sin éxito alguno. Y Miguel Ángel Pérez asegura que lo hicieron porque entendía que el daño sería mayor de tener que derrumbar el edificio que manteniéndolo en pie, “e sobre todo atendendo a que a edificación é legalizable nun novo marco”.
El alcalde deja claro que de no ser posible la legalización del inmueble “habería que cuestionarse a súa defensa, pero resulta que as condicións urbanísticas do lugar permiten un novo Plan Xeral a súa legalización. Así o preveemos e esperamos chegar a tempo”. n

 

O GROVE - Pérez lamenta que Cacabelos rechace legalizar con el PXOM el edificio administrativo

Te puede interesar