Mosquera descarta cambios “por capricho” en Luis Rocafort y achaca “a liada” al PP

Mosquera descarta cambios “por capricho” en Luis Rocafort y achaca “a liada” al PP
Las obras en la avenida Luis Rocafort dieron comienzo el 1 de marzo d.a.

El vicepresidente de la Diputación de Pontevedra, César Mosquera, se mostró ayer contundente respecto a posibles modificaciones en el proyecto de la obra, ya en ejecución, en la Avenida Luis Rocafort advirtiendo que cualquier cambio ahora supondría “unha responabilidade penal”.

“Trátase dun proxecto que está acordado co Concello e adxudicado. Estivo exposto ao público e puideron velo antes”, señaló. Mosquera atribuyó las quejas suscitadas a la “típica liada de opoñerse a unha obra cando xa non hai marcha atrás” e incidió en que “se cambiamos por capricho a obra temos responsabilidade penal”.

El vicepresidente del órgano provincial señaló directamente al Partido Popular y concretamente a Telmo Martín de ser “os instigadores e estar detrás” de las quejas suscitadas. “Os veciños levan trinta anos esperando por esta obra, houbo tres proxectos e agora que vai adiante sale o PP a tratar de deslucila e azuzando. É unha técnica moi vella xa”, señala.

Mosquera apuntó que se trata de una obra urbana muy compleja pero insistió en que se “trata do mellor proxecto que se pode elaborar a día de hoxe e creo que Sanxenxo o merece” y lanzó una pulla al PP. “Os que estiveron unha morea de anos para facer unha obra e non a fixeron, agora non o van a aceptar. Xa coñecemos ben esa política”.

El cambio de especie arborea en la calle es ejemplo, según Mosquera, del “mimo” coa que se está realizando as obras.

“Vai ser unha obra espectacular. Éstá con tanto mimo que se cambiou a especie de árbores que se iba a poñer porque estaba prevista a palmeira, pero como está atacando moito, pois vaise poñer outra árbore”.

Por su parte, la Plataforma de Afectados de Luis Rocafort continúan con la recogida de firmas para tratar de que se mantengan el mayor número de aparcamientos posibles. Una de las demandas prioritarias para el colectivo, pero no la única. También exigen que se logren las cesiones pendientes.

El colectivo ha pedido la mediación del Concello para tratar de modificar el proyecto.

Mosquera descarta cambios “por capricho” en Luis Rocafort y achaca “a liada” al PP

Te puede interesar