Pita y dos concejales de SAL denuncian en la Guardia Civil amenazas tras el pacto con el PP

Pita y dos concejales de SAL denuncian en la Guardia Civil amenazas tras el pacto con el PP

Sanxenxo y distintas parroquias del municipio como Dorrón y Vilalonga amanecieron ayer empapeladas con octavillas en las que aparecían los rostros del alcalde, Gonzalo Pita; Daniel Fernández, Jesús Sueiro y Roberto Agís. Todas ellas con un mismo formato y un mismo contenido en el que se puede leer: Tránsfuga, dimisión ya, corrupto, vendido, estafador y traidor. 
Unos hechos que ya han sido denunciados ante la Guardia Civil, tal y como anunció el regidor, al igual que las amenazas e insultos recibidos por wasap tras la firma del pacto de gobierno con el Partido Popular. “Non vou a permitir ningún tipo de amenazas nin tampouco as faltas de respeto que está a haber nestes momentos”, anunció. Pita señaló, respecto a la posible autoría de estas octavillas, que podría ser el “foco máis radical de SAL”.
En la misma línea, el presidente de  SAL y edil de Turismo, Jesús Sueiro, señaló que en el anterior pacto de gobierno cuatripartito, había militantes que no lo apoyaban, “pero nunca se faltou ao respeto a ninguén nin se entraron en descalificacións”. Sueiro reconoció que “estamos a pasalo moi mal, pero por outro lado nos da máis forza e estamos seguros de que é unha minoría os que non respetan a decisión dos compañeiros”.
El presidente de SAL incidió también en que cuando Roberto Agís rompió el cuatripartito, “o pacto de goberno queda desvirtuado porque non tiñamos estabilidade” y añadió que si el acuerdo con el PP se retrasó “foi por respeto a Vanessa e tentar chegar a un entendemento”. 
Sueiro explica que se someterá a votación en una asamblea “en tempo e forma”. Asimismo, denunció públicamente que durante la “última reunión non se me deixou falar e marchei” y reconoció “moita tensión coa cita do 17 de maio na que os tres fomos co peito descuberto para anunciar o pacto”.
Gonzalo Pita ha insistido en que él y sus concejales afines, Jesús Sueiro y Daniel Fernández, “teñen a conciencia moi tranquila e están convencidos de que o pacto co PP é necesario para garantir o futuro de Sanxenxo”.

Edificio Valle Inclán
El concejal de Urbanismo, Daniel Fernández, dio ayer las explicaciones oportunas respecto al edificio Valle Inclán de Construcuatro. Mientras que Pita calificó las críticas del nacionalista, David Otero, como “unha pataleta”, Fernández señaló que fueron los dueños del edificio los que presentaron un estudio de detalle para la consolidación del frente que se siente perjudicados por la sentencia que obliga a derribar una parte del inmueble. “Toda a Corporación o sabía e é unha solicitude que temos que atender  si ou si”, apuntó. Y recordó que” no concello de Sanxenxo aprobaronse tres consolidacións do frente marríitimo por iniciativa privada. Unha en Portonovo e dúas en Sanxenxo, concretamente na Rúa dos Barcos, onde tiña unha vivenda unha conselleira do BNG e para a que David Otero casualmente votou a favor”.
El edil de Urbanismo incidió en que “o Concello non vai legalizar nada simplemente se lle está a dar trámite a un estudo que piden por iniciativa privada e que temos que atender”. De hecho, señaló que el edil nacionalista “tiña colecemento do mesmo e chegoume a dicir que isto había que saber vendelo políticamente porque podía non chegar a entenderse de cara a opinión pública”. En cuanto al colegio de O Revel, Sueiro señaló que se “están a dicir moitas mentiras e cousas que non son certas”.

El alcalde: “Un grupo de familiares e amigos da concelleira secuestraron as siglas de SAL”

El alcalde, Gonzalo Pita deslegitimó ayer la asamblea celebrada por un grupo de afiliados de Sanxenxo Agrupación Liberal a los que acusa de “usurpar” las siglas. “Un grupo de familiares e amigos da concelleira Vanessa Rodríguez Búa realizaron una convocatoria que incumplen os estatutos. Un secuestro das siglas de SAL en toda regra”, censuró. Respecto al futuro de Rodríguez Búa como edil de SAL en la oposición, Pita señaló que será "nunha asambela xeral na que se aborde a expulsión ou a súa saía, pero creo que non está no partido axeitado". El regidor incide en que en la asamblea celebrada el jueves en Nantes y la posterior votación "non prevalece o sentir xeral dos afiliados" y subraya que "en SAL houbo moita xente que fundou o partido, colaborou con medios que ao mellor teñen máis dereito que os afiliados  aos que non lle vin a cara en dous anos e non representan a 1.800 votantes”.  Por su parte, el presidente de SAL, Jesús Sueiro, señaló que se convocará una asamblea en la que se valorará poner fin a estos dos grupos dentro del partido. “Cremos que non somos nós os que temos que renunciar as siglas de SAL”, dijo. 

Pita y dos concejales de SAL denuncian en la Guardia Civil amenazas tras el pacto con el PP

Te puede interesar