SANXENXO-El BNG acusa a Garrido de tolerar los “múltiples enganos do PP” en Noalla

SANXENXO-El BNG acusa a Garrido de tolerar los “múltiples enganos do PP” en Noalla
09 julio 2012. Sanxenxo. El BNG analizó las consecuencias que tiene para Sanxenxo la sentencia del Tribunal Supremo sobre el SU 5, que confirma la dictada en 2008 por el TSXG y ratifica que la aprobación del Plan Parcial realizada en sesi&oa

La abstención del BNG en el pleno del pasado lunes, dejando que el resto de la Corporación apoyase la petición de un nuevo deslinde municipal con O Grove, suscitó un fuerte malestar entre los comuneros de Noalla, llegando su presidente a anunciar un boicot en la parroquia a los nacionalistas con el objetivo de reducir el número de votos que logren en las próximas municipales.
Las declaraciones de Roberto Garrido tuvieron ayer su respuesta. Para empezar David Otero considera que equipar la abstención con un voto en contra “directamente é manipular e mentir”.
El portavoz del BNG haber recibido con cierto estupor las “ameazas” de boicot a los nacionalistas “mentras leva anos traballando como emisario electoral para o PP, tolerando os múltiples enganos e incumprimentos do Partido Popular nesta parroquia”.
Añade el nacionalista que “o señor Garrido debe reflexionar sobre si á súa parroquia, e en concreto a Comunidade de Montes, lle convén arrimarse á “Sonia Castedo” de Sanxenxo e ao seu decadente grupo de goberno municipal. Si este seguidismo partidista ao PP trae como consecuencia a pérdida dos montes comunais de Noalla no concello de O Grove. O señor Garrido terá que dar moitas explicacións ao resto de comuneiros e a toda a parroquia de Noalla sobre por que elixiu este camiño equivocado”.
David Otero insiste en que “deben saber todos os veciños, tanto de Noalla como do resto do concello, que xa no ano 2002 o informe xurídico desfavorable ao novo deslinde que encargou o goberno do PP costou 5.570 euros  das arcas públicas municipais, e reinciden esta vez con dous informes xa elaborados e o encargo de levar este asunto a un bufete de avogados, do que curiosamente forma parte unha familiar directa de Catalina González Bea e a cargo novamente das arcas públicas municipais.”
Y es que e nacionalista insiste en que hay antecedentes jurídicos e inapelables contrarios a la solicitud de alterar los límites del Concello. cuestiones en las que el BNG se basó para emitir su voto.
David Otero Domínguez , rematou dicindo que “ afortunadamente nin Sanxenxo lle pertence ao PP, e a parroquia de Noalla é moito máis que Roberto Garrido.
David Otero concluyó diciendo que “afortunadamente Sanxenxo non lle pertenece ao PP e a parroquia de Noalla é moito máis que Roberto Garrido”.

SANXENXO-El BNG acusa a Garrido de tolerar los “múltiples enganos do PP” en Noalla

Te puede interesar