Sanxenxo.- Los propietarios del polígono dejan en “stand by” la denuncia al Concello

Sanxenxo.- Los propietarios del polígono dejan en “stand by” la denuncia al Concello

El presidente de la junta de compensación del polígono de Nantes, Manuel Barbeito, se mostró ayer sorprendido con la reacción del gobierno ante la posibilidad de que los propietarios le soliciten una indemnización al Concello. “A día de hoxe non se tomou ningunha decisión polo que o Concello non se pode negar a algo que polo momento aínda non se pediu”, dijo. De hecho, tras la última reunión los propietarios acordaron dejaron en “stand by” esta posibilidad. “O alcalde comprometeuse a que no prazo dun mes nos ía a contestar aos 70 escritos pendentes de resposta dos últimos seis anos. Nós valoramos esta disposición e pareceríanos unha deslealdade iniciar tramites xudiciais polo de agora, pero a posibilidade de reclamar segue aí”, puntualiza Barbeito. Ante esta posibilidad, se acordó aplazar la asamblea general y convocar un nuevo Consello Rector para abordar estas cuestiones.
El presidente de la junta de compensación del parque empresarial incidió en “todas as cousas que nos unen” con el gobierno, pero sin dejar pasar el derecho de los propietarios a responder por su patrimonio.
“Estamos totalmente dacordo con que se defendan os intereses dos veciños de Sanxenxo, pero hai que recordar que veciños son tamén os 1.500 parados, os mozos emigrantes porque non hai traballo, os propietarios do parque e os posibles usuarios do mesmo”, dijo. En cuanto a la “inacción” denunciada por los propietarios, Barbeito señaló que “en  ningún caso nos referimos a estes dous últimos anos en concreto senon ao plazo completo dende que se incautou o aval”, señala.
En cuanto a la posición del gobierno, Barbeito considera que “se o Concello de Sanxenxo considera que se dende que incautou o aval fixo as cousas ben pode estar ben tranquilo polas posibles reclamacións”.
El presidente de la junta de compensación echa en falta que se siga sin hablar de plazos para la puesta en marcha del polígono. “Dinnos que están traballando, pero seguimos sen falar de datas  e sen comprometerse de maneira pública na urbanización do polígono de Nantes. Seguen sen respondernos qué vai pasar se non chegan os cartos do aval para acabar o polígono”, apunta. 
Los propietarios siguen también a la espera de las dos auditorías que solicitaron sobre el polígono de Nantes, una por el estado de las obras y otra sobre el aval. l

Sanxenxo.- Los propietarios del polígono dejan en “stand by” la denuncia al Concello

Te puede interesar