• Miércoles, 20 de Septiembre de 2017

“Vaise recuperar o frente marítimo cun paseo que una Areas e Panadeira”

El alcalde de Sanxenxo, Telmo Martín, hizo ayer balance durante un desayuno informativo de los 105 días de gobierno con una satisfacción moderada y con varios proyectos en mente. “Creo que foi o verán no que menos descansei da miña vida, pero é o que toca cando estás aquí”, reconoció.

“Vaise recuperar o frente marítimo cun paseo que una Areas e Panadeira”
El alcalde, Telmo Martín, mantuvo ayer un desayuno informativo para hacer balance de sus 105 días de gobierno en una de las cafeterías de municipio | cedida
El alcalde, Telmo Martín, mantuvo ayer un desayuno informativo para hacer balance de sus 105 días de gobierno en una de las cafeterías de municipio | cedida

El alcalde de Sanxenxo, Telmo Martín, hizo ayer balance durante un desayuno informativo de los 105 días de gobierno con una satisfacción moderada y con varios proyectos en mente. “Creo que foi o verán no que menos descansei da miña vida, pero é o que toca cando estás aquí”, reconoció. Y es que el control de la movida nocturna durante el verano fue uno de los objetivos prioritarios desde su llegada al gobierno de Sanxenxo y en el que se implicó incluso de forma presencial. “Estamos contentos, pero aínda hai capacidade de mellora. Debe ser posible compatibilizar o descanso e o ocio nocturno. Destacar tamén neste punto o papel da Policía Local”, apunta. Satisfacción también en el apartado de playas. “Tivemos socorristas en todas as praias e non perdimos ningunha bandeira azul. Fixéronse pequenas obras, pero hai que seguir mellorando”, señala.
La limpieza y la recogida de basura, otro apartado superado sin problemas este verano, según Telmo Martín, aunque también “hai marxe de mellora”.
Respecto a la Feria Multisectorial de Portonovo, Martín señala que “nos colleu un pouco o tempo e non comenzamos cando queriamos, pero é a primeira vez que o xestiona ao 100% o Concello”. Para el próximo año: “Vamos a mellorala e ampliar a duración”, adelanta.
Playa Carabuxeira
Para el alcalde de Sanxenxo la regeneración de la playa de A Carabuxeira, el primer punto incluido en el pacto de gobierno con SAL, debe implicar necesariamente a Costas, Portos y Concello. “É imposible facer unha boa actuación se non se implican as outras dúas administracións, aínda que o peso o leve o administración local. Estou convencido de que están dispostos a colaborar”, señala. La recuperación del arenal será, según Martín, “unha realidade o vindeiro verán”, pero prevé para el entorno una actuación más ambiciosa. “En dous ou catro anos recuperarase o frente marítimo do municipio cun paseo que una Panadeira con Areas”, apuntó. 
Martín anunció también tolerancia cero con los vertidos incontrolados de “algúns energúmenos” que este verano se repitieron en Lavapanos o en Baltar. “A Garda Civil e a Policía Local están traballando niso. Están a utilizar a saída de pluviais para verter ao mar e os que o fagan deberán enfrontarse a sanción que pertenza”, señaló el alcalde de Sanxenxo.

“Non hai zona azul, hai delimitación de tempo de aparcamento e manterase porque funciona”

El gobierno mantendrá en algunas zonas la delimitación del tiempo de estacionamiento durante el próximo invierno. “Non é zona azul, hai unha delimitación de tempo e vaise manter porque funciona”, aseguró ayer el alcalde durante el desayuno informativo. De hecho, Martín no descarta extender la medida a otras calles de Sanxenxo y Portonovo. “Valorouse aplicala en Rafael Picó, peor logo co convenio ao que chegamos con Portos na zona portuaria non foi necesario”, señala. En cuanto a la aplicación de esta medida y sus posibles sanciones por exceder los 90 minutos de tiempo, Martín apunta: “Díxenlle a Policía Local que deixara de marxe ata os 180 minutos antes de multar”. También anunció una posible bolsa de aparcamientos en la zona de A Perla, en Portonovo, pensada para residentes. “Tamén se levarán cambios de dirección de tráfico e modificacións n circulación e incluso algunha peatonalización”, señala. Realiza un balance “positivo” del funcionamiento de la Praza do Mar, pero reconoce que “a miña aposta é levar os vehículos a estacionamentos máis distanciados e non colapsar máis o centro urbán”.