Anova recrimina al gobierno su “incapacidade” para impulsar políticas de empleo

Anova recrimina al gobierno su “incapacidade” para  impulsar políticas de empleo
Edificio ilegal en Caldas de Reis. Fachada de la Calle Porto do Río

Anova Umia se muestra crítico con las políticas de empleo del gobierno municipal de Caldas, al que acusa de ser “incapaz” de “canalizar e promover iniciativas para os mozos e emprendedores”. Así, recuerdan que el presuesto municipal de este ejercicio 2014 incluía una partida de 117.500 euros para un plan de empleo “que quedou en nada”. Apunta la Irmandade Nacionalista que el alcalde caldense, Juan Manuel Rey, “limitouse a destinar 59.000 euros a subvencionar unha iniciativa da Deputación Provincial e o resto dos cartos, 58.500 euros, foron desviados” para sufragar el proyecto de demolición del edificio ilegal de la Calle Real.
Lamenta Anova que “unha vez máis” sean los jóvenes “os perxudicados pola política municipal”, recordando que el Ejecutivo de Caldas “xa desviara 28.000 euros da ampliación da gardería para o fallido contrato das pozas” de A Tafona.
Anova cree que el Concello pudo recurrir a “medidas extraordinarias como endebedamento” para sacar adelante un plan de empleo local, censurando que los 61.000 euros concedidos por la Caixa de Anticipos de la Diputación (con un plazo de devolución de diez años) se gastasen en la compra de material “de fontanería que garda almacenado” para la ejecución de las citadas pozas, en lugar de haberlos destinado a combatir el paro en la localidad. “E mentras perde cartosp or caprichos e se gasta en material que non ten uso ningún, os mozos seugen no paro ou emigran cara outros lares”, continúa Anova Umia.
Esta formación considera “prioritario enmendar as políticas públicas desnortadas e malgastadoras, dándolle prioridade á potenciación dos sectores produtivos da comarca e ás iniciativas dos mozos emprendedores, que son as únicas capaces de dinamizar a comarca e fixar poboación na zona”.

Anova recrimina al gobierno su “incapacidade” para impulsar políticas de empleo

Te puede interesar