CALDAS - El Concello defiende el proyecto de termas de A Tafona con un sondeo

CALDAS - El Concello defiende el proyecto de termas de A Tafona con un sondeo
Escombros y charcos en A Tafona (Caldas de Reis)

El Concello de Caldas dio a conocer ayer el sondeo realizado entre los vecinos de la villa para conocer la percepción social sobre el proyecto termal en A Tafona.
Los datos manejados apoyan el plan municipal. Así, según el estudio, tres de cada cuatro encuestados creen que las termas de A Tafona tendrán eun impacto positivo en la economía local. “Dous de cada tres ven opprtuno levar a cabo o proxecto neste momento. A porcentaxe daqueles que valoran negativamente a oportunidade deste proxecto é do 25,7%, claramente minoritario fronte ao 64,3%, que estima que precisamente por estar en crise é o momento de levalo adiante xa que suporía traballo para Caldas”, incide el estudio.
En la misma línea, el análisis señala que el 81,9% opina que los beneficiarios principales de este proyecto serán los propios vecinos de Caldas.
“Tres de cada catro enquistados declárase como usuario potencial das termas de A Tafona. Un 45,1% afirma que acudirá seguro ao lugar ao tempo que un 29,1% considera que probablemente o fará”, indican los datos de la encuesta. El Concello justifica la realización de este estudio porque considera que “para que un proxecto relacionado co turismo triunfe é preciso que conte co apoio da poboación onde se vai levar a cabo”.
Y es que asegura que se si se cuenta con buenas instalaciones, pero la población local se opone y brinda una mala recepción a los visitantes “estes non repetirán a súa visita nin a recomendarán, desvalorizándose así os recursos e esforzos invertidos na construcción e mantemento do proxecto”.
El alcalde Juan Manuel Rey insitió además durante la presentación del estudio en que es un proyecto “pensado tamén para os propios veciños pois serán eles mesmos os principais beneficiarios. n

CALDAS - El Concello defiende el proyecto de termas de A Tafona con un sondeo

Te puede interesar