Caldas lanza un SOS para exigir la limpieza integral del cauce del Umia

Caldas lanza un SOS para exigir la limpieza integral del cauce del Umia
Diario de Arousa-2016-11-15-007-643299be

El BNG de Caldas está harto. Considera que la situación del río Umia a su paso por el municipio debe resolverse cuanto antes y ante la, según ellos, “inoperancia” del Concello, han remitido más de un escrito a Augas de Galicia para exigir la limpieza integral del cauce fluvial.
    Los nacionalistas caldenses señalan que “vista a pasividade do alcalde, Juan Manuel Rey, e do seu equipo de goberno, que se limitan a botar balóns fóra, o BNG vén de presentar unha solicitude a Augas para que se autorice ao Concello para acometer a limpeza no seu tramo urbano”.
    El BNG entiende que uno de los emblemas de Caldas, el río Umia, no puede estar como está. “Non podemos admitir que o Umia se perda entre a maleza e as especies invasoras e presente o seu peor estado en anos, mentres o Concello o único que fai é excusar a Augas de Galicia”. En la misma línea de actuaciones el Bloque Nacionalista de Caldas también inició ayer mismo una campaña de recogida de firmas en Change.org para buscar apoyos de cara a la citada causa y conseguir así que “as administracións cumpran coas súas obrigas e limpen o Umia na maior brevidade posible”. Cabe recordar que Caldas es un punto negro en materia de inundaciones. n

Caldas lanza un SOS para exigir la limpieza integral del cauce del Umia

Te puede interesar