El Ipage apoya la internacionalización de Extrugasa en el mercado alemán

El Ipage apoya la internacionalización de Extrugasa en el mercado alemán
Diario de Arousa-2015-07-04-020-559c5b87_1

El director del Instituto Galego de Promocion Economica (Igape), Javier Aguilera, visitó ayer las instalaciones de la planta de Extrugasa en Valga. La firma se acogió al programa Primex del organismo autonómico para abordar su implantación comercial en Frankfurt, Alemania, “coa idea de consolidar os seus avances en mercados internacionais”, explicaron ayer desde la Xunta de Galicia.
Se trata de una medida enmarcada en el plan de expansión internacional de la empresa del Grupo Quintá, dedicada a la fabricación y acabado de la perfilería de aluminio.
Justamente, Aguilera destacó durante su visita la “aposta” de la sociedad mercantil por la “continua renovación dos seus procesos e das súas instalacións produtivas en Valga, como garantía para mellorar a súa competitividade e reforzar a súa presenza noutros mercados”, indicaron desde la administración.
La firma con base en Valga exporta actualmente, además, a diferentes mercados en Europa, América Latina y África.
Sus instalaciones cuentan con 160.000 metros cuadrados de superficie, de los que 80.000 se dedican a naves y medios productivos.

programas
Javier Aguilera hizo ayer repaso en Valga del “amplo abano” de instrumentos y programas que la Xunta pone a disposición de las empresas para buscar apoyo económico. Así, figura el Programa Galicia 1000, para “facilitar o financiamento dos investimentos das Pemes galegas”, entre los que subrayan los préstamos directos Jeremie y los bonificados o avalados para financiar, respectivamente, inversiones o circulante.
Lo préstamos directos con fondos Jeremie “poden ter un importe de ata 1,8 millóns de euros, con prazos de amortización de ata 11 anos e con xuros máximos que poderán quedar por baixo do Euríbor máis 0,4%”, detalla la Xunta.
“O programa Galicia 1000 constitúe un paquete integral de financiamento que ten como obxectivo dar resposta ás distintas necesidades das Pemes en función da súa situación”, añaden. Este plan “está dotado con 70 millóns de euros e ten capacidade para mobilizar 300 millóns de euros en proxectos empresariais”, concluyeron.

El Ipage apoya la internacionalización de Extrugasa en el mercado alemán

Te puede interesar