El BNG exige una ambulancia medicalizada en el Hospital

El BNG exige una ambulancia medicalizada en el Hospital
Copia de Diario de Arousa-2015-03-19-007-2e5c25ea

El BNG ha iniciado en la comarca una campaña de recogida de firmas para exigir una ambulancia medicalizada par el Hospital do Salnés. Al mismo tiempo los concejales y diputados nacionalistas llevarán iniciativas y mociones a los Plenos del Parlamento y de los concellos de O Salnés para urgir este servicio de “vital importancia para os veciños desta comarca”
La diputada Montserrat Prado acompañada del concejal Xabier Ríos presentaron ayer la campaña al mediodía en la Praza de Galicia. “O PP leva dende 2009 cunha carreira desenfrenada para desmantelar a sanidade pública e privatizala con empresas de fóra de Galicia”, dijo Prado. La nacionalista señaló que a los recortes de personal y a los cierres de camas durante todo el año se suma la falta de medios como evidencia la ausencia de una ambulancia medicalizada para el Hospital. “O persoal que presta os seus servizos nas ambulancias do 061 no Salnés veñen de denunciar que están a prestar os servizos propios dunha ambulancia medicalizada con convencionais ou asistenciais, que, ou ben son “medicalizadas” indo a buscar o persoal médico e de enfermería aos centros de saúde ou PACs ou proceder ás chamadas transferencias en ruta, consistentes en saír ao encontro da ambulancia medicalizada, que ten base en Pontevedra, e proceder a medio camiño a transvasar os doentes”, apuntan.
Así, los nacionalistas instarán en el Parlamento a la Consellería de Sanidade “a dotar á comarca do Salnés dun servizo permanente, todo o ano e as 24 horas, de como mínimo unha ambulancia medicalizada, é dicir, dotada permanentemente cun equipo humano composto por un médico e persoal de enfermería especializado na atención sanitaria en situacións de emerxencias e dous técnicos en transporte sanitario urxente”, apuntan.

El BNG exige una ambulancia medicalizada en el Hospital

Te puede interesar