EU denuncia un recorte continuo de plazas para campamentos urbanos

EU denuncia un recorte continuo de plazas para campamentos urbanos
Diario de Arousa-2014-04-23-004-8ab58016

Esquerda Unida denuncia un recorte de plazas en los campamentos de verano de la Concellería de Xuventude que pasa de las 150 de 2012 a las 115 de 2013 y a las 100 de este año. “O mesmo goberno que ten sangrado máis os veciños mediante incrementos brutais de impostos e taxas, é incapaz de manter os servizos fundamentais como é este caso”, apunta el portavoz del grupo municipal Juan Fajardo.
Desde Esquerda Unida insisten en sus críticas contra el gobierno local. “Estamos ademais ante un goberno incapaz da aprender, xa que no 2013 tivo que incrementar o número de prazas ofertadas, e no actual ano comete o mesmo error, o que hai que engadir as dificultades e falta de apoio as ANPA para os plans de apoio a conciliación como as actividades extraescolares ou o plan madruga”, apunta Fajardo.
Desde el grupo municipal se añade que el gobierno local apuesta por un “modelo insolidario” ya que solamente reserva veinte plazas para familias  usuarias de los servicios municipales ya que solamente 20 prazas para familias usuarias dos servizos sociais municipais, “familias en exclusión ou risco, pero non fai un cadro de prezos baseado na renda ou situación familiar, polo que moitas familias que non sendo usuarias dos servizos sociais, poidan necesitar de axuda para o pago, non poderán utilizar este servizo”.
En este sentido, Fajardo subraya que esta situación recuerda la necesidad de establecer un mecanismo que reconozca de manera inmediata a los usuarios de los Servizos Sociais, de manera que no tengan que ser sometidos a nuevos informes para cuestiones como estas. n

EU denuncia un recorte continuo de plazas para campamentos urbanos

Te puede interesar