“Foi un shock total. Non dabamos crédito e incluso pasamos medo durante a noite”

“Foi un shock total. Non dabamos crédito e incluso pasamos medo durante a noite”
Diario de Arousa-2015-11-15-002-0829c4f9_1

El joven grovense Daniel Otero no olvidará nunca su primer viaje al extranjero con su equipo de taekwondo. El de París de estos días fue su primera salida de la Península y el 13 de noviembre estará marcado ya para siempre en su memoria. “Estabamos de camiño ao hotel despois de vir de cear dun centro comercial. Foi un amigo o que me dixo que lle estaban mandando mensaxes de se estabamos ben porque houbera un atentado”, explica. Fue ahí donde se enteró de lo ocurrido, aunque no del alcalde real del mismo. “Nós non nos enteramos nin escoitamos nada, xa que estabamos a sete quilómetros da zona afectada máis cercana”, indicó.
       El joven meco señala que “foi un shock total, non dabamos crédito e incluso pasamos un pouco de medo pola noite. Pola mañá quedamos no hotel, pero á tarde xa saímos e fomos no metro e no tranvía a comer nun centro comercial”. El taekwondista decía ayer que “a xente anda normal pola rúa, como se non pasara nada” y señala que “o primeiro que fixen despois de enterarme dos atentados foi avisar a miña nai de que estaba ben e de que non nos pasara nada. De feito miña nai aínda non se enterara do acontecido”.
      La competición a la que iban tanto el grovense Daniel Otero como la caldense Lúa Piñeiro se suspendió a causa de los atentados. De hecho está previsto que los jóvenes, que tenían ya programado su vuelo, regresen a España hoy mismo.
Las muestra de condolencia y rechazo al terrorismo se vivirán a lo largo de la jornada de hoy en los diferentes ayuntamientos de la comarca en los que hay concentraciones convocadas para las doce del mediodía delante de los consistorios. Ayer, en la reunión de Amuparna en Vilagarcía, se guardó un minuto de silencio de condena a la oleada de actos terroristas en París

“Foi un shock total. Non dabamos crédito e incluso pasamos medo durante a noite”

Te puede interesar