Los depuradores cifran en 400 los kilos de almeja requisados por “problemas coa talla”

Los depuradores cifran en 400 los kilos de almeja requisados por “problemas coa talla”
una docena de depuradoras fueron registradas el pasado martes moldes

Tras las inspecciones realizadas el pasado martes por la Policía Autonómica y los agentes de Gardacostas en un total de doce depuradoras de Cambados, O Grove y Poio, el sector se reunía ayer en Vilagarcía para analizar la situación y lo vivido en los distintos establecimientos. “O balance de todo este operativo foi para nós moi positivo porque en ningún caso se detectaron ilegalidades na documentación da mercancía. A ameixa requisada foi por problemas coa talla”, aseguraba tras el encuentro el presidente de Agade, Ramón Blanco.
Y es que el sector depurador asegura que todo el bivalvo objeto de investigación era de Ferrol, A Illa y otros puntos de la Ría de Arousa, pero en ningún caso era marisco de Portugal. “Seguimos criticando as formas, pero non as inspeccións porque cremos que é bo que se fagan. De feito, cada quince días temos a Sanidade no noso negocio”, afirma Blanco.
En cuanto a la presencia de almeja portuguesa aparecida en un coche, concretamente 400 kilos, Blanco descarta que tuviese como destino una depuradora. “Apareceu nun coche e na estrada. Nós non sabemos nada. De todos modos, pensamos que pechar as nosas fronteiras ao produto portugués é un erro”, advierte. Este operativo vuelve a poner sobre la mesa el problema con las tallas del marisco y el actual reglamento en vigor. “Isto o vimos denunciando dende hai tempo. Nós mercamos na lonxa que é un establecemento oficial e ao chegar á depuradora facemos unha selección retirando o pequeno, pero o problema é que se esixe una talla que non se pode cumprir”, dijo.
Blanco también incidió en que los inspectores indicaron en las depuradoras que se trataba de una inspección rutinaria, pero sin embargo ayer fuentes de Mar apuntaban a una investigación que deriva del Juzgado de Riveira. “Din que non saben nada de nada, pero a realidade é que as actas que nos abriron son de Gardacostas e non xudiciais”, apunta el presidente de Agade.

reunión
Los depuradores acordaron pedir una reunión urgente con la conselleira do Mar, Rosa Quintana para que les explique lo sucedido y cuáles fueron los motivos de este despliegue. “Hai que pensar no dano que se lle fixo ás depuradoras que saíron nos medios de comunicación como se foran delincuentes cando non fixeran nada”, advierte. También pide que se persigan a todos aquellas personas que realizan una labor al margen de la ley con locales que carecen de licencias y de los permisos preceptivos porque “son unha competencia desleal para nós e iso si que hai que denuncialo”.

Los depuradores cifran en 400 los kilos de almeja requisados por “problemas coa talla”

Te puede interesar