Mar destaca el carácter voluntario de transformar el marisqueo en acuicultura

Mar destaca el carácter voluntario de transformar el marisqueo en acuicultura

La Consellería do Mar respondía ayer al malestar generado en el seno de las diferentes cofradías respecto de la implantación de la acuicultura en zonas marisqueras. El departamento que dirige Rosa Quintana explica al sector que “a posibilidade de transformar o marisqueo en acuicultura é totalmente voluntaria”. Según la administración autonómica “as entidades titulares da explotación dos bancos naturais, así como asociacións de mariscadores ou confrarías poderán optar por esat modalidade só se así o deciden”.
El malestar entre la administración y el sector del mar viene generado a raíz del debate sobre la futura Lei de Acuicultura de Galicia. Según la Consellería do Mar la conversión del marisqueo en acuicultura “garante o mantemento da actual estrutura colectiva do marisqueo e nela sempre terán prioridade as entidades asociativas que veñan xestionando a zona en cuestión”.
Según Mar estas cuestiones fueron explicadas en el Pleno de la Federación Galega de Confrarías por parte del director xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, Juan Maneiro. De ahí que desde el departamento autonómico insistan en la “sorpresa pola solicitude das confrarías de retirar unha lei que se atopa en fase de alegacións e que dá cobertura aos proxectos experimentais da acuicultura coma os que, paradoxicamente, teñen posto en marcha moitas das confrarías críticas co texto”.
Desde la Xunta de Galicia recuerdan que la transformación voluntaria del marisqueo a la acuicultura “permitirá ás entidades acollerse ás axudas contempladas nos novos fondos que Europa pon a disposición especificamente para o eido acuícola e que doutro xeito non terían”.
El texto se encuentra actualmente en tramitación y fija los principios de esa conversión voluntaria. Su desarrollo será posterior a través de un reglamento en el que Mar propuso la creación de un grupo de trabajo conjunto con la Federación.

Mar destaca el carácter voluntario de transformar el marisqueo en acuicultura

Te puede interesar