Pésdebarro denuncia la falta de limpieza de la Praza de A Peixería

Pésdebarro denuncia la falta de limpieza de la Praza de A Peixería
Diario de Arousa-2015-02-27-004-c7dbac95

La Asociación Pésdebarro vuelve a denunciar la falta de limpieza municipal en la Praza da Peixería. El colectivo desarrolla  todos los miércoles la actividad de percusión tradicional en el recinto, “ao ser este o único espazo prestado por parte da Concellería de Cultura para levar a cabo a nosa actividade”.

Sin embargo el pasado miércoles, la asociación suspendió su clase del día tras ser avisados por la Concellería de Cultura que, “ante a celebración nese espazo o día anterior das actividades relacionadas co Martes de Entroido, o lugar non ía estar en condicións aptas para desenvolver ningún tipo de actividade nel xa que non ía dar tempo de proceder a limpar a Praza da Peixería e polo tanto a que estivese lista para o seu uso”. Ante lo que califican “unha incapacidade de xestión do grupo de goberno” añaden que ocho días después de la celebración se encontraron con otra desagradable sorpresa al encontrar “que a praza seguía no mesmo estado que o martes pasado, presentando unha falla absoluta de limpeza”.

El colectivo se pregunta “cal será agora a escusa inventada pola concelleira de Cultura, Rocío Llovo, e a quen vai tratar agora de botarlle a culpa”.

Pésdebarro denuncia la falta de limpieza de la Praza de A Peixería

Te puede interesar