Quintana dice que será el sector el que decida “se é necesaria ou non a Lei”

Quintana dice que será el sector el que decida “se é necesaria ou non a Lei”
Copia de Diario de Arousa-2016-01-30-002-8f6e4fc8

La conselleira do Mar, Rosa Quintana, cree necesario que en Galicia haya una Lei de Acuicultura al entender que “hai ocos na norma que deixan moitas cousas á arbitrariedade”. No obstante la responsable autonómica aseguró en con sus palabras que “eu aposto por iso, pero será o sector o que decida se é necesaria ou non unha lei”. La titular del departamento de Mar realizó unas declaraciones a los medios justo antes de un encuentro con patrones de la provincia para abordar otros asuntos y fue interrogada sobre esta controvertida cuestión. Señaló que, por el momento, “non houbo reunións co sector para falar sobre o borrador” e incidió en que “se trata de que estean dispostos a negociar, a falar artigo por artigo ou incluso que dende o sector se nos faga unha proposta dende cero”.
Consciente de que el sector en bloque, así como los partidos políticos (incluso el Partido Popular) están exigiendo la retirada de la norma y no su paralización Rosa Quintana señaló que “non sei de donde teño que retirar a lei, como non sexa da exposición pública non sei de donde a podo retirar” y ratificó que la controvertida norma “non está aínda en ningún trámite administrativo”.
En el hilo de lo defendido por el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, en el Parlamento Gallego la titular del departamento de Mar indicó que “non teño liñas vermellas, estou disposta a dialogalo todo” y ante las suspicacias del sector manifestó que “non hai cartas escondidas na manga. A min gústanme as cousas claras e que as reglas de xogo sexan iguais para todos os cidadáns”. Añadió a mayores que “a Xunta nunca faría nada sen ter o debido consenso do sector, sen que entenda que a lei é beneficiosa para eles e, polo tanto, está a expensas do que eles decidan”. Lo que sí es cierto es que, a la espera de que se retire definitivamente el anteproyecto, parte del sector como son los miembros de la Mesa do Mexillón anunciaron su intención de no acudir a ninguna más de esas reuniones, rompiendo así el diálogo con mar.
La reunión de ayer duró más de tres horas y esta, según señalaron varios patrones, sirvió para abordar otros asuntos, pero no se tocó la controvertida norma.
Cabe recordar que, lejos de reducir las protestas tras el anuncio de Núñez Feijóo de parar la Lei de Acuicultura, el sector las ha reforzado todavía más. De hecho se está movilizando en toda Galicia para la gran macromanifestación que, bajo el lema “Defender o mar”, está prevista en Santiago para finales del mes de febrero.

Quintana dice que será el sector el que decida “se é necesaria ou non a Lei”

Te puede interesar