Sanidade confía en que las obras no se retrasen y dice que el proceso cumplió la ley

La Consellería de Sanidade confía en que la investigación abierta por la Audiencia Nacional no afecte al desarrollo del proceso de ampliación del Hospital do Salnés y garantiza que el proceso se hizo cumpliendo con la ley. “O Servizo Galego de Saúde licitou en 2012 a redacción de proxectos, dirección facultativa de obras, mantemento e subministración enerxética de 15 centros de saúde e da ampliación do Hospital do Salnés. Cofely presentouse e competía con dúas empresas. Obtivo a mellor puntuación tanto desde o punto de vista técnico como económico”, aseguran desde el departamento autonómico que dirige Rocío Mosquera, a la vez que añaden que “a adxudicación se enmarca no procedemento de contratación dacordo coa normativa de contratos do sector público” .
Al concurso se presentaron tres empresas, de las cuales una fue excluida (Altair Ingeniería y Aplicaciones SA). De las otras dos, Cofely se hizo con el concurso con 40,40 puntos frente a los 27,51 que obtuvo Ferroser.

los plazos, intactos
En cuanto a la posible repercusión de esta investigación a los plazos de la amplicación, desde Sanidade indican que “entendemos que non se verán afectados Cofely leva a supervisión do proxecto e a dirección da obra, pero a construción corre a cargo da empresa que resulte adxudicataria”. Por otra parte, en el Sergas no tienen constancia de “ningunha solicitude de información por parte da autoridade xudicial” sobre este contrato. n o.b.

Sanidade confía en que las obras no se retrasen y dice que el proceso cumplió la ley

Te puede interesar