Varela argumenta que solo el BNG recibió detalles del Presupuesto porque así lo pidió

Varela argumenta que solo el BNG recibió detalles del Presupuesto porque así lo pidió
Diario de Arousa-2017-01-14-002-99576bba

El grupo municipal del BNG fue el único en recibir el documento con información detallada sobre algunas partidas económicas del Presupuesto 2017 porque “así o pediu”. Así explicó el alcalde, Alberto Varela, el hecho de que el resto de las formaciones políticas no tengan un documento que los nacionalistas recibieron la semana pasada y al que ya han acercado propuestas concretas. “Hai determinados grupos que non se limitaron soamente a presentar unha proposta, senón que quixeron ir máis aló”, incide Varela. De hecho, apunta, “o propio BNG pediu como premisa para poder elaborar as súas propostas que se lles detallase algunha partida e iso foi o que se fixo”.  
Eso sí, pese a no haber remitido esos detalles al resto de la oposición, el alcalde socialista dice que “seguimos traballando e seguimos abertos aos que nos achegaron as propostas por escrito para ver se podemos incorporarlas”. Varela se refirió al BNG y también a Esquerda Unida, los únicos que remitieron a Ravella propuestas concretas. “Outros pediron como condición obligada para negociar os orzamentos a de convocar o Consello Económico e Social e o goberno dende logo non está dacordo de como está a súa composición nestes momentos, modificada de forma unilateral na última lexislatura polo Partido Popular”, aclara el regidor.

al menos uno más
Alberto Varela tiene claro que los dos votos del BNG no son suficientes para sacar adelante el Presupuesto para este año que, de forma obligada, debe ser aprobado en Pleno. La idea del equipo socialista es debatirlo en la próxima sesión ordinaria, prevista para el jueves día 26. El primer edil dice estar abierto a negociar con otras formaciones, pero en referencia al hecho de que no todas tengan partidas económicas específicas sobre el papel dice que “eu non necesitaba, antes de chegar ao goberno de Vilagarcía, saber as cifras concretas para facer propostas. Primeiro poño sobre a mesa as opcións que considero, cadaún tendo en conta o seu programa electoral, e logo verei se se pode facer coas cifras na man”. Y es que para el alcalde todos, tanto gobierno como oposición, tienen una “responsabilidade” a la hora de trabajar por Vilagarcía. “Nós somos os primeiros interesados en que este orzamento se aprobe, porque ao final os que nos van pedir responsabilidades son os cidadáns. Se non teño ese orzamento non podo cumprir os compromisos que adquirimos, como a bolsa de 90.000 euros para facer fronte ao pago do IBI para aquelas persoas que así o necesiten”.
A dos semanas del Pleno el único contacto del gobierno municipal ha sido con el grupo del BNG. n

Varela argumenta que solo el BNG recibió detalles del Presupuesto porque así lo pidió

Te puede interesar