Varela consigue el apoyo del BNG a los Presupuestos y confía en tener el de Alves

Varela consigue el apoyo del BNG a los Presupuestos y confía en tener el de Alves
Los ediles del BNG, junto a la responsable comarcal, explicaron su voto m. ferreirós

El alcalde, Alberto Varela, hizo un llamamiento a todas las fuerzas de la izquierda de la Corporación para que apoyen unos Presupuestos que definió como “sociais” y “progresistas”. Ya cuenta con un sí, el del BNG, y confía en tener al menos otros, el del edil díscolo de EU, Miguel Alves, con el que reconoce que negoció. “Reuninme con el ás doce do mediodía, como me reuno con todos cidadáns e membros da Corporación. Fixeron unhas propostas razoables e que poden enriquecer os nosos orzamentos. Varias delas xa teñen reflexo, coma as relativas á Lei da Memoria Histórica, ou aportar composteiros”, aseguró el regidor, que también lanzó un mensaje “á outra parte de EU”, en referencia a Jesús López y María Mosquera, con los que dijo coincidir en las líneas generales.

“Incrementamos a partida para servizos sociais, para fomento de emprego, establecemos axudas para que ninguén se quede sen auga nin luz... Podemos discrepar nas cantidades, pero o fondo está reflexado nas liñas dos orzamentos”, aseguró el alcalde, que también tuvo palabras para el Partido Popular.

Varela también llama a la formación conservadora a apoyar los Presupuestos que, incide, incluyen algunas de sus iniciativas, como el arreglo de las marquesinas o el pintado de la barandilla del Parque da Xunqueira.

“Podemos discrepar, iso si, na necesidade de sinalizar a ponte da Xunqueira para que non pasen os coches por alí”, ironizó Varela. En lo que sí se mostró más duro es en las propuestas “do que se erixe agora como gran defensor da plantilla” y mostró su rechazo a la intención de Fole de recuperar las brigadas “que estaban arrincando maleza un domingo pola tarde”.
Varela recordó que el PP fue “o que quitou a paga extra” a los trabajadores. “Calquera que seguira a política municipal daralle a risa co que propón o señor Fole. Aquel que emprendeu o catastrazo nos pide agora que baixemos os impostos, o que xa fixemos, baixamos o tipo impositivo. Non atendía os veciños e agora se queixa de que nós non o fagamos. Tamén se queixa de que aprobemos os orzamentos con retraso. Que lle pida explicacións ao seu xefe de Madrid”, dijo el alcalde. Varela se mostró duro con el portavoz de Somos Maioría, al que acusó de “descoñecemento” del funcionamiento de la administración y de presentar sus propuestas “moi tarde”.

“Pide recuperar a xerencia de urbanismo, que di que está externalizada, e iso non é verdade, está en nómina. O que non existe xa é o xerente de urbanismo, esa labor faina o arquitecto”, matizó Varela, que también reprochó a González Somoza que reclamase la contratación de administrativos “que ninguén pide” y aseguró que “moitas das demandas da plantilla inclúense nos orzamentos”, poniendo como ejemplo la elaboración de la RPT, los aportes al plan de pensiones o la convocatoria de tres plazas de policía local e inversiones en material para “mellorar o servizo” del cuerpo municipal.

El portavoz de Somos, por su parte, niega que sus propuestas llegasen tarde. “Chegaron bastante máis rápido que a documentación da proposta definitiva do equipo de goberno”, replica Gaspar González, que cree que el PSOE busca “unha escusa barata” para no incluir propuestas como “reducir os custos que supoñen as liberacións e os cargos de confianza ou que se percibe por dietas”. Además, González Somoza cree que el PSOE no necesita negociar con Somos, “por saber que conta xa con apoios suficientes á súa proposta por parte de quen amosa a súa disposición a aceptar catro cambios máis estéticos ca de fondo”.

Varela consigue el apoyo del BNG a los Presupuestos y confía en tener el de Alves

Te puede interesar