Varela presentará su candidatura a las primarias el próximo viernes

Varela presentará su candidatura a las primarias el próximo viernes
Diario de Arousa-2014-09-28-008-b8a00f01_1

Alberto Varela presentará el próximo viernes 3 de octubre su candidatura a las primarias que se celebrarán el 30 de noviembre para escoger al cabeza de lista del PSOE a las elecciones locales.Lo hará en un acto abierto a la militancia que se celebrará en la sede del partido a partir de las ocho y media de la tarde y en el que “pretende respostar a todas as cuestións ademais de presentar o seu modelo de cidade”.
Ayer mismo tuvo un ensayo de lo que será su presentación al público. Y es que Varela Paz quiso empezar por los más jóvenes para dar a conocer su mensaje.
El precandidato mantuvo ayer un encuentro con las Xuventudes Socialistas a las que instó a no conformarse con ser “un sector que se contente cunha cuota”. Y es que Varela considera que “a valía das persoas está nas súas ideas, no traballo e no esforzo, e non é máis importante por ser maior ou menor que outra”.
Asimismo, destacó que “a aportación que o goberno actual de Vilagarcía fixo á mocidade foi poñer de responsable da área a unha persoa da que tristemente soubemos que tivo que dimitir por cuestións inaceptables”.
Paula Serén, secretaria general de Xuventudes Socialistas, y Alberto Varela coincidieron en valorar que “a desfeita cultural levada a cabo polo actual goberno local é un tema que preocupa na mocidade” así como “o ocio responsable na Festa da Auga”. Aún así, ambos coincidieron en que la principal preocupación en estos momentos es la situación económica.
Varela Paz escogió a las juventudes del partido para iniciar sus encuentros también por un motivo de empatía. “Quixen estar primeiro con eles de maneira simbólica porque en realidade coñecémonos ben de traballar conxuntamente con anterioridade” pero también porque “existe unha clara coincidencia entre as nosas maneiras de ver a sociedade, case compartimos xeración e temos posicións claras sobre a necesidade dunha política nova, firme, convencida e baseada nos valores”, asegura el precandiato a las primarias.

Varela presentará su candidatura a las primarias el próximo viernes

Te puede interesar