Vidal Seage reclama un centro sociocultural para el municipio

Vidal Seage reclama un centro sociocultural para el municipio
Cores Tourís con miembros del tripartito de Cesures

El alcalde de Pontecesures, José Manuel Vidal Seage, destacó ayer la necesidad de dotar al municipio de un centro sociocultural que “dignifique as actividades do cocnello e das asociacións culturais do municipio”. Así se lo transmitió el primer edil al delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, dentro de la ronda que este último está haciendo por los concellos de la provincia. El alcalde conservador incidió en que “queremos contar cun lugar onde poidan desenvolver as súas iniciativas e se poida utilizar tamén como centro de exposicións”.
Cores Tourís reconoció que “se trata dunha obra importante para este municipio e sabemos que o Concello está a buscar o mellor local”. Añadió a este respecto que “unha vez que teñan a ubicación do mesmo colaboraremos para que se poidan conseguir as axudas necesarias encamiñadas á súa rehabilitación, tanto por parte da Xunta como por parte do propio goberno central”.
Los dos responsables políticos realizaron una revisión de los temas que se llevaron a cabo en los últimos años en Pontecesures, así como de las obras que están en ejecución, tanto en el propio casco urbano de la localidad como en diversas zonas del rural del municipio.

Vidal Seage reclama un centro sociocultural para el municipio

Te puede interesar