El BNG cierra la puerta a presentar una moción de censura con el PP porque “non está na nosa órbita”

“A única alternativa á desgraza do Executivo de NP é o BNG. Temos a ilusión e as ganas de traballar para A Pobra dende o seu goberno, pero nunca logrando a Alcaldía de calquera xeito

El BNG cierra la puerta a presentar una moción de censura con el PP porque “non está na nosa órbita”
El BNG pobrense anunció que no presentará una moción de censura | Chechu Río
El BNG pobrense anunció que no presentará una moción de censura | Chechu Río

“A única alternativa á desgraza do Executivo de NP é o BNG. Temos a ilusión e as ganas de traballar para A Pobra dende o seu goberno, pero nunca logrando a Alcaldía de calquera xeito, sen máis, a calquera prezo”. Así lo manifestó el portavoz frentista local, Ramiro Ouviña, para responder con una negativa a la llamada al diálogo que le hizo el líder del PP para presentar una moción de censura al alcalde, subrayando que el partido de la gaviota “non está na nosa órbita”. Ouviña agregó que el objetivo del BNG es lograr los votos necesarios para darle a los vecinos lo que A Pobra precisa para remontar la crisis. 

El portavoz del BNG, que en su intervención se refiere siempre al partido del grupo de gobierno, que es Nós Pobra, como NP, agradeció la “chamada de cortesía” de los populares, pero “os resultados las eleccións de maio do 2015 amosaron claramente que A Pobra non quería outro goberno do PP”. Y subrayó que el PP no es la alternativa que necesita la localidad, “aí están os 26 anos do seu mal goberno. As necesidades da Pobra e o proxecto do BNG están nas antípodas das propostas do PP, por moito que coincidamos en determinadas mocións ou arranxos puntuais”. Por ello indicó que no van a participar en mociones de censura que “upen gobernos de pretendidas emerxencias e salvación. Non imos crer nos cantos de serea de pseudolíderes que tempo atrás se nos descubrían colocando en solitaria aventura nocturna cartaces animando á xente a manifestarse para sacar partido dun feito dolorosísimo acaecido na nosa vila”. subrayó.
Ramiro Ouviña dijo que la decisión del Ejecutivo local de presentar el presupuesto de 2018 vinculados a una cuestión de confianza “é unha manobra electoralista que vén de atrás. Tan atrás como que mantivo á Pobra durante 2017 sen orzamento, creando alarma social e enfrontamentos dos grupos da corporación coa cidadanía”.