El BNG defiende unas fiestas laicas y rechaza incluir en el programa los actos religiosos

El BNG defiende unas fiestas laicas y rechaza incluir en el programa los actos religiosos
Diario de Arousa-2019-06-29-017-9f753850

En vísperas de la celebración de las Festas de Verán de Boiro, el BNG avisa de que se opondrá a cualquier actuación religiosa, sea del carácter que sea. Para empezar, indican que no comparten que los cargos políticos electos “desfilen xunto a palios, mantillas e outros símbolos relacionados co pasado”, bajo el argumento de que “vivimos nun sistema democrático e aconfesional”.

Tras publicar una carta en la que recuerda que entre los principios políticos e ideológicos del Bloque se encuentra el laicismo y por ello entiende que “as administracións públicas deben ser neutrais e manterse á marxe de calquera pronunciamento ou actividade relixiosa como maneira de garantir plenamente a liberdade de crenza de toda a poboación”.

Este manifiesto lo trasladan a las Festas de Verán de Boiro para recordar que “non son unhas festas relixiosas” y que por lo tanto no tiene cabida que “se inclúan misas na programación festiva”. Del mismo modo, rechazan que la iglesia católica, como entidad privada, “solicite aínda máis privilexios dos que xa ten para que o erario público se faga cargo de gastos derivados das súas celebracións”.

Incide también que en el caso de las fiestas del Sacramento, la interlocutora con la administración municipal debería ser “unha asociación veciñal sen ánimo de lucro que sustenta a organización do evento”.

El Bloque sostiene que ante la cercanía de las fiestas, desde el Concello se organicen unas celebraciones “que nos representen a todas e a todos e que transmitan valores acordes coas leis que nos rexen como o laicismo, a igualdade de xénero e a defensa da cultura propia”.

El BNG defiende unas fiestas laicas y rechaza incluir en el programa los actos religiosos

Te puede interesar