El BNG denuncia el “abandono” en el que el gobierno local mantiene la parroquia de Artes

El BNG denuncia el “abandono” en el que el gobierno local mantiene la parroquia de Artes
Diario de Arousa-2018-02-24-017-c418eb0b

El BNG de Ribeira criticó ayer duramente el estado de “esquecemento” en que, aseguran, se encuentran las parroquias del municipio, en concreto, la de Artes. Según el portavoz de los nacionalistas en la ciudad, Luís Pérez Barral, esta zona  “está directamente abandonada”.
Barral aseguró ayer que los residentes de Artes “están afeitos a ter que padecer o reiterado esquecemento que o goberno municipal ten con esta parroquia”, por lo que, afirmó, estos vecinos se habrían puesto en contacto con el BNG “para esixir solucións”.
En opinión del portavoz nacionalista, la mencionada parroquia “é unha das que menos investimentos recibe cada ano por parte do Concello de Ribeira”, algo que, subrayó, puede verse “na falta de mantemento de estradas e corredoiras”. A este respecto, Barral quiso señalar que algunas de ellas acumulan “anos en mal estado, maleza nas cunetas ou falta de limpeza e iluminación nalgúns puntos da parroquia”. 
Concretamente, el BNG destacó el estado en que se encontraría el lugar de Sego, particularmente en la carretera que va desde el Centro Recreativo y Cultural de Artes a la carretera que une el Hospital de O Barbanza con Olveira. “A día de hoxe, esa estrada presenta un firme moi deteriorado e comezan a abrirse buracos dun tamaño considerábel no asfalto. Ademais hai que sumar que o vial non está iluminado na súa totalidade e carece de beiravías”. En esta misma zona, Barral apuntó a que las tapas de las alcantarillas están a menor altura que el asfalto, “polo que se converten en verdadeiras fochancas”.
Por todo ello, el BNG solicitará que el Concello de Ribeira ejecute una actuación de mejora del firme y “traballará para que o orzamento teña en conta as parroquias, as grandes esquecidas do goberno de Ruiz Rivas”, concluyó Barral. l

El BNG denuncia el “abandono” en el que el gobierno local mantiene la parroquia de Artes

Te puede interesar