El juzgado cita en mayo a Dieste como investigado tras una denuncia de IC Boiro

El juzgado cita en mayo a Dieste como investigado tras una denuncia de IC Boiro
De izquierda a derecha: el concejal de Urbanismo de Boiro, Fernando García Diéguez; el alcalde, Juan José Dieste; y el arquitecto municipal, Emilio Piña

El grupo municipal IC Boiro ha denunciado al alcalde, Juan José Dieste, aseguran, tras “ser advertido de que o denunciariamos por in contra os dereitos de todos os boirenses”
Según afirman Manuel Velo y Begoña Díaz en un comunicado de prensa, desde el comienzo del mandato, el regidor, “non leva ó Pleno as mocións que presentamos e cando as leva cercena tanto que quedan pendentes pleno tras pleno. Cando pedimos que se cumpla o reglamento, expúlsanos”.
En segundo lugar, IC Boiro denuncia que Dieste “adxudica reiteradamente obras, servizos e mete persoal a dedo, sen partida presupuestaria, facendo pagos de facturas ilegais e sen garantías de terse feito a obra”. Por ese motivo, aseguran, la Intervención hace constar los reparos.

Por otro lado, Velo y Díaz subrayan que desde su grupo se han presentado “máis de 60 escritos, varias mocións, sen contestación” y acusan al redidor popular de “ocultar expedientes que solicitamos, non nos da copia, non recibe ós cidadáns, non está no Concello, non asiste ás comisións informativas, non reúne ós portavoces, convoca plenos fóra de data para que non asista público”.
En el mencionado comunicado, IC Boiro continúa asegurando que el alcalde no les da los locales que la ley de grupos y el Valedor do Pobo “dixo que tiña que pór á nosa disposición”. Otra de las acusaciones que el grupo de Velo vierte sobre Dieste es que “utiliza á Policía para perseguir membros da oposición”. Por último, critican que “tras máis dun ano sen interventor e sen secretario, estes días aparecen funcionarios para arreglarlle as irregularidades cometidas e das que ten que responder ante o xulgado”.
Según la documentación aportada por IC Boiro, se ha citado a Juan José Dieste para el próximo 3 de mayo a las 10:45 en los Juzgados de Ribeira, en calidad de investigado.

El juzgado cita en mayo a Dieste como investigado tras una denuncia de IC Boiro

Te puede interesar