viernes 30/10/20

El ribeirense Óscar Casáis será el candidato de Compromiso por Galicia a la presidencia de la Xunta de Galicia

Es el jefe del parque comarcal de Bomberos de Ribeira y ya lideró la lista de la formación galleguistas en las elecciones municipales en Ribeira
IMG-20200304-WA0001
Óscar Casáis, que ya lideró la lista de CxG a la Alcaldía de Ribeira, fue elegido candidato de dicha formación a presidir la Xunta de Galicia

Óscar David Casais Montemuiño, jefe del parque comarcal de Bomberos de Ribeira, fue designado por el Consello Nacional de Compromiso por Galicia (CxG), en una reunión extraordinaria celebrada en Ourense, como candidato de esta formación galleguistas a la Presidencia da Xunta de Galicia, a propuesta realizada por el secretario general, Piñeiro Docampo, ademási de liderar la lista por la circunscripción de A Coruña. Cabe recordar que en las pasadas elecciones municipales del 26 de mayo de 2019, Óscar Casáis encabezó la candidatura a la Alcaldía de Ribeira, pero no obtuvo representación alguna en la corporación municipal.

Desde CxG indicaron que su campaña tendrá por objetivo seguir asentando el papel de una "forza galeguista e transversal" en Galicia. Sus responsables añadieron que “CxG viña propondo unha liña de unidade de acción no eido das forzas galegas dende po 28A do 2019. Non puido ser, En Marea desfíxose politicamente e o BNG decidiu falar soamente coa súa esquerda, unha esquerda rupturista. Nese escenario CxG non renuncia a seguir traballando dende a teima de que o noso proxecto non se asenta en botar a ninguén, senón en que Galicia avance” dijo Piñeiro Docampo.

Por su parte, Óscar Casáis manifestó, ya como candidato, que “recibo o encargo do Consello Nacional coa mesma ilusión e gañas de traballar coas que me sumei no seu día a CxG. O proxecto que mellor reflexa a realidade da sociedade galega. Faremos unha campaña digna centrada en ofrecer solucións aos problemas dos galegos e galegas”.  También declaró que "quero agradecer a confianza depositada en min por parte dos compañeiros de CxG" y que "asumo esta grande responsabilidade con moita ilusión e coa certeza de que imos a traballar con todas as nosas forzas polo proxecto no que moitos galegos nos sentimos identificados, xa que leva implícito o carácter sensato, a defensa polo noso e as ferramentas de desenvolmento social e económico que Galicia precisa"

Comentarios