Antonio Serantes: “Imos ben encamiñados, pero queda moito”

Antonio Serantes: “Imos ben encamiñados, pero queda moito”
Antonio Serantes, presidente del Ribadumia, muestra cautela a falta de un tercio para la conclusión del campeonato pese al primer puesto y la racha del equipo | gonzalo salgado

El Ribadumia es uno de los equipos más en forma del fútbol gallego, acumula 16 jornadas seguidas sin perder y lidera la Preferente Sur con 7 puntos de ventaja en la carrera por el ascenso sobre Cultural Areas y Villalonga, que comparten la tecera plaza. A falta de un tercio para el final del campeonato, la ilusión en el club por regresar a Tercera es inevitable, pero impera la cautela. “Imos ben encamiñados pero aínda queda moito, hai que seguir remando”, dice el presidente Antonio Serantes. “Estamos contentos porque a situación é a desexable a estas alturas”.

Tras el descenso el pasado año el grupo directivo que lidera Serantes dio continuidad a Luis Carro en la dirección del equipo, una decisión que el paso del tiempo consolida como acertada. “Nós tiñamos confianza no seu traballo, dende a directiva valoramos moito o traballo no día a día”.

El Ribadumia salvó con éxito la parte del calendario más complicada, con tres partidos a domicilio ante rivales directos. Ganó a Céltiga y Villalonga y empató en Atios. Por eso prolongó su gran dinámica y lleva varias jornadas como líder. Ganar la liga da derecho a jugar por ser campeón de Preferente en Galicia contra el primero del grupo norte, con la plaza a la Copa del Rey en juego. Desde la directiva prefieren no hablar públicamente de esa ilusión, pero en privado sí lo comentan, “para nós o fundamental é o ascenso, iso despois sería un premio a maiores, encantaríanos, evidentemente”.

El club de A Senra estuvo cinco temporadas seguidas en Tercera División, incluso acabó sexto en la primera, quizá por eso la afición de momento no esté tan movilizada con el equipo pese a su sensacional trayectoria. “A afección do Ribadumia volveuse moi esixente nos últimos anos, o descenso foi un pouquiño de pau, pero nós estamos contentos coa afluencia de público e co que trasmite a xente”, explica el presidente. “Unha vez que baixamos á Preferente a xente pode pensar que gañariamos sen baixar do autobús e tampouco é así, a Preferente é difícil e os partidos da casa están a ser complicados, a xente gustarialle gañar por tres ou catro a cero pero iso non pode ser nesta categoría porque é máis dura do que pensabamos”.

La última vez que el Ribadumia perdió un partido fue en octubre, hace ya casi cinco meses. Son 16 jornadas invicto. “Ogallá non perdamos no que resta de liga, pero sabemos que é algo que poder suceder”, comenta Serantes, que ve a Atios, Areas y Céltiga como los rivales más duros “por potencialidad de plantel”.

El Ribadudumia afronta los últimos meses de liga preparado económicamente para dar el salto a Tercera. “O clube está saneado, nós impuxemos dende o principio unha política de austeridade, de non gastar máis do que se recauda, e temos bastante apoio dos patrocinadores e empresas, que non se viñeron atrás con relación ao que nos deron o ano pasado, polo que entendemos que non imos ter problemas para finalizar a temporada correctamente”. l

Antonio Serantes: “Imos ben encamiñados, pero queda moito”

Te puede interesar