Arousa Norte presenta los folletos guía sobre alojamiento y restauración de la comarca

Arousa Norte presenta los folletos guía sobre alojamiento 
y restauración de la comarca
diario de arousa-2017-11-01-017-73fba225-p

El presidente de la Mancomunidade Arousa Norte y alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, y la gerente de esta entidad, Maruxa Ledo, presentaron ayer los folletos “Guía de Aloxamentos” e “Onde comer e servizos” de Arousa Norte, que estarán a disposición de los demandantes de información turística en las oficinas de turismo de las principales ciudades gallegas.
Con estos documentos se pretende “dar unha atención integral ás persoas que se achegan a preguntar polos servizos de hostalería e restauración da nosa comarca”, según explicó Muíños. Ambos folletos cuentan con un elenco de restaurantes, locales, hostales, casas rurales y un amplio abanico de empresas que ofrecen actividades de ocio en la comarca. La información está organizada por concellos e incluyen direcciones, teléfonos, webs, mails, tipos de hospedaje y número de plazas.
Muíños aseguró que “estamos seguros de que imos satisfacer en boa medida as demandas das persoas que se achegan por Arousa Norte que buscan información sobre onde quedarse e onde durmir pero tamén das actividades que poden facer ao aire libre coma deportes náuticos ou en familia”. Por su parte, Maruxa Ledo señaló que los folletos servirán “como instrumento de promoción nas feiras de carácter turístico nas que estamos a participar”. l

Arousa Norte presenta los folletos guía sobre alojamiento y restauración de la comarca

Te puede interesar