“Hai que tentar manter o campo nestas condicións”, dice Varela

“Hai que tentar manter o campo nestas condicións”, dice Varela
Diario de Arousa-2019-07-29-034-388ca8c3

De rotundo éxito, así calificaron el alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, y el presidente de la Real Federación Gallega de Fútbol, Rafael Louzán, el partido amistoso que jugaron el sábado el RC Celta y el Lille OSC y que reunió a cerca de 4.000 aficionados en A Lomba. La instalación estuvo a la altura del partido entre el equipo gallego de Primera División y el subcampeón de Francia. El alcalde puso en valor la suma de fuerzas de todos los implicados en la organización de un evento del que Vilagarcía salió reforzada.   “Entre a colaboración do Celta e o esforzo que fixo o Arosa e o propio Concello a instalación loce moi ben, agora temos que tentar manter o campo nas mesmas condicións, ademais se van facer obras na cuberta de preferencia e creo que vai lucir todavía mellor o campo e vai a estar á altura de Vilagarcía e do que merece tanto o Arosa como o Atlético Arousana”.

El alcalde dio las gracias públicamente “á Federación Galega de Fútbol e o seu presidente, e ao Celta pola sua xenerosidade cos equipos máis pequenos, neste caso co Arosa ao botarlle un man nunha situación difícil para o clube”.

El presidente Manolo Abalo todavía no había echado números ayer sobre la recaudación y gastos del partido, pero esperaba que una vez descontada toda la inversión que hizo el club y gracias a todo lo que puso de su parte el RC Celta, al Arosa le puedan quedar más de 25.000 euros en sus arcas para afrontar parte de la póliza de crédito derivada del accidente del exutillero.

“Foi un gusto ver como estaban as gradas da Lomba cheas de xente”, reconoció Alberto Varela, que presenció el partido en el palco junto el presidente del Celta, Carlos Mouriño. “Ogallá o poidamos ver así todalas semana seguindo ao Arosa durante toda a temporada. Foi una marabilla o espectáculo deportivo que ofreceron Celta e Lille, eu creo que o Celta logo disto gañou máis afeccionados en Vilagarcía, hai que darlle as gracias co detalle que tiveron coa cidade e co clube”.

Uno de los grandes artífices de que Vilagarcía y el Arosa pudiesen beneficiarse del evento fue Rafael Louzán y toda la Federación Gallega de Fútbol, que desde hace meses trabajaron con el respaldo de los clubes gallegos de Tercera para que fructificase el partido. Louzán habló al término del amistoso de que “a marea solidaria da comarca respondeu, incluso o celtismo que acudiu dende Vigo, este estadio e este clube necesitaban un día coma este”. El ribadumiense explicó que “o presidente do Celta marchou encantado”, tanto la Federación, en nombre de todos los clubes de Tercera, como el Arosa, entregaron obsequios a Mouriño en señal de gratitud. “É digno agradecer xestos como o que fixo aquí o Celta. Estase convertindo nun referente para a promoción de Galicia, estando aquí e axudando á mellora das instalacións como Baltar e A Lomba, esta comarca e o fútbol galego beneficianse de todo iso”. 

Louzán anunció que “haberá máis cousas dende a Federación Galega co Celta e o Depor nos vindeiros meses, para seguir axudando a aqueles lugares e aqueles equipos que necesitan da solidaridade dos grandes, xa temos algunha cousa avanzada”. 

Desde la Federación agradecieron también al Concello de Vilagarcía “todas as facilidades e a colaboración que nos deu para que isto fora un éxito”, expresando el deseo que estos días es ya todo un clamor entre futbolistas y aficionados que acuden durante todo el año al campo de A Lomba. “Agora que o céspede se manteña así durante moito tempo en beneficio do Arosa e do Arousana, espero que se coide porque paga a pena ter un estadio en condicións coma este, tan fantástico”.

“Hai que tentar manter o campo nestas condicións”, dice Varela

Te puede interesar