Investigan un intento de compra del partido entre en Arenteiro y el Boiro

Investigan un intento de compra del partido entre en Arenteiro y el Boiro
O Carballiño. 28/04/18. Partido de fútbol de 3ª división entre el Arenteiro y Boiro. Foto: Xesús Fariñas

“O xoves recibín a chamada dunha persona que se identificou como representante dos empresarios do Carballiño”, relata Víctor Santos, técnico del Boiro. “Faloume da nosa situación de impagos e da posibilidade de darnos unha cantidade económica a cambio de que fóramos relaxados ao partido do sábado co Arenteiro, favorecendo no que poidesemos a vitoria deles”. El entrenador sonense, perplejo y escandalizado, no dio pie a que su intercolutor precisase la cantidad económica exacta de la compra del partido y dio por finalizada con evasivas una conversación que le cogió en horario laboral. “Corteino e dixenlle que non aceptama ese tipo de situacións. Explicoume que eran xente próxima ao Arenteiro, pero que non pertencían á directiva nin ao clube, e que querían axudar a manter a categoría”.
En la misma mañana del jueves, Víctor Santos trasladó lo ocurrido a la directiva boirense, “quedaron en dicirme que se faría, logo vinnos indecisos”, por lo que decidió tomar las riendas del asunto. “Conteillo aos xogadores, expliqueilles que non era bo que trascendese e o venres púxenme en contacto coa Federación Galega”. Fue desde donde recibió las instrucciones a seguir para poder abrir una investigación.  Envió un escrito detallado también a la Federación Española y al grupo de investigadores creado por la Liga de Fútbol Profesional para perseguir los posibles amaños. 
El sábado, el día del partido,  “unha unidade da policía xudicial púxose en contacto conmigo, fixéronme todo tipo de preguntas e facilteille toda a información da chamada”. Santos no la recibió desde un número oculto. “Agora terán que esclarecer se todo foi algún tipo de broma ou se hai un delito”. Durante el partido, que acabó 1-1, no sucedió nada extraño, dice el entrenador boirense, ni nadie contactó con sus jugadores.
El entrenador del equipo arousano reconoce que esta situación que le ha tocado vivir los últimos días “é desagradable”, y lamenta que “é unha maneira de ensuciar o fútbol, compites nunha liga, o fas o mellor que podes e este tipo de accións ou personaxes no mundo do fútbol non deberían ter cabida, se o final é certo espero que pague a sua responsabilidade”.
Santos, que todavía no cobró ninguna nómina desde que llegó a Barraña, también habla de la situación que vive el equipo ante los impagos. “Temos que separar as cousas, denunciamos a situación  nos dous últimos partidos, a partir de ahí hai que afrontala, hai que competir día a día e buscar solucións para acabar o mellor posible. Aparte da directiva está a afección que merece que fagamos todo o posible para competir, non estamos sendos todo o brillantes que deberiamos co noso fútbol,  pero non hai que buscar excusas e temos que traballar”.

Investigan un intento de compra del partido entre en Arenteiro y el Boiro

Te puede interesar