lunes 18/1/21

Julián Ferreiro contestará esta semana a la oferta de renovación planteada por el Villalonga

fútbol  preferente

Julián Ferreiro está valorando estos días la posibilidad de continuar en el Villalonga. Afirma estar sorprendido por lo pronto que la directiva le ha ofrecido la renovación, una determinación que a él le satisface porque “valoran o traballo que se fixo a pesar de que non acadamos o obxectivo da permanencia”.

julián ferreiro
julián ferreiro

Julián Ferreiro está valorando estos días la posibilidad de continuar en el Villalonga. Afirma estar sorprendido por lo pronto que la directiva le ha ofrecido la renovación, una determinación que a él le satisface porque “valoran o traballo que se fixo a pesar de que non acadamos o obxectivo da permanencia”. También le agrada la idea que le presentaron basada en intentar recuperar cuanto antes la categoría y, sobre todo que “estou moi a gusto neste club, donde impera un ambiente de fútbol moi sano cunha estructura de Tercera División”. Todo ello pesa en la balanza a favor de su continuidad, al igual que el respaldo que tiene dentro del vestuario, pero hay un aspecto que juega en contra. Y es que Julián es de Negreira y el largo desplazamiento resulta una gran incomodidad. “Xa lles dixen que non teño outras ofertas a día de hoxe nin tampouco é porque se baixara de categoría. O que necesito é estar seguro de que vou a estar motivado para coller o bolso e a carpeta todos os días e meterme unha hora de viaxe de ida e outra de volta. Unha tempada enteira non son só tres meses e por iso teño que valorar certas cousas, incluso coa familia”.

De todos modos, el planteamiento presentado por el club le hace ser ahora más receptivo a la continuidad afirmando que “o reto de poder volver a subir é moi bonito e a finais desta semana volveremos a reunirnos para falar do tema e tomar unha decisión fina ao respecto”.

Comentarios