lunes 18/1/21

Julián Ferreiro: “Estamos no noso mellor momento da temporada”

El Villalonga prepara su trascendetal cita en Barreiro que le mide mañana al filial del Celta. El equipo arousano tan solo tiene las bajas por lesión de Nelo y Pedro. 

los jugadores del villalonga celebran un gol ante el pontevedra	e. m.
los jugadores del villalonga celebran un gol ante el pontevedra e. m.

El Villalonga prepara su trascendetal cita en Barreiro que le mide mañana al filial del Celta. El equipo arousano tan solo tiene las bajas por lesión de Nelo y Pedro. Luego de sus tres últimos triunfos, afronta esta penúltima final con la moral muy alta. “Estamos nunha boa dinámica, no  mellor momento da temporada sen dúbida” explica el técnico Julián Ferreiro, que considera que existen razones suficientes para ser optimistas. “Cando perdemos en Negreira parecía que xa non había nada que facer, e agora estamos con opcións, pase o que pase imos a telas ata o último partido”.
El Celta B no se juega nada importante en la cita. En Vigo hay otros dos frentes que demandan mayor atención. Por su puesto el del primer equipo, y también el del juvenil A, que disputa la final de la Copa de Campeones contra el Sevilla. Así las cosas, se presume que en los locales no estarán el meta Rubén Blanco, el mediocentro Levy Madinda, ni el goleador Santi Mina. “Xogámosnos máis ca eles e temos que demostralo” indica Julián Ferreiro. La intensidad, la mentalidad y la concentración son imprescindibles en los visitantes. “Temos que ir a polos 3 puntos, faremos poucas variacións, estanos a ir ben nos últimos encontros, onde arriba estamos a facer dano. Trataremos de estar xuntiños cando eles teñan o balón, e facer o noso xogo cando nos toque telo a nós”.

negreira y dorneda
El Villalonga goleó al Pontevedra en la última jornada y sin embargo se metió en puestos de descenso directo debido al triple empate a puntos con Dorneda  y Negreira. Lo curioso es que el equipo celeste podría salir de posición condenatoria aún perdiendo, siempre que no caiga derrotado el Dorneda en Carballo ante el Bergantiños y puntúe el Negreira en casa ante el Alondras. Y es que a los celestes les beneficia un empate a puntos con el Dorneda, pero nunca con el Negreira de por medio. “Dependemos de nós mesmos, se gañamos os dous encontros e chegamos a 48 puntos, aínda que se producera este triple empate estou seguro que deixariamos a otros equipos por abaixo”.
Julián Ferreiro considera muy importante el apoyo de la afición del Villalonga en Vigo. “Claro que se agradece que a xente acompañe ao equipo, é algo importante tamén. n

Comentarios