“Pasarón, quen nolo ía dicir!”

“Pasarón, quen nolo ía dicir!”
Isidoro, junto a su hermano Moncho y a sus nietos Iago, David y Sergio emilio moldes

 

Isidoro Serantes es el socio número uno del CD Ribadumia. Uno de los fundadores, primer secretario y colaborador activo desde que arrancó el club en 1959. A sus 84 años espera con impaciencia el partido del domingo en Pasarón. Con la agitación y la ilusión que lo vive su familia, a cuyos miembros, todos, hizo socios. “Quén nos ía a dicir cando fundamos o clube que xogariamos co Pontevedra  un partido así, é un orgullo para un concello tan pequeno que gracias ao fútbol dáse a coñecer en toda Galicia”.
Su hermano Moncho, de 89 años, es el socio número dos del Ribadumia. Junto a Moncho Cores, padre del actual presidente, son tres de los fundadores que tendrán la suerte de ver volar tan alto al club que pusieron en marcha cuando eran unos chavales.
Isidoro recuerda como empezó todo, de la mano de Amadeo Serantes, el primer presidente. “Eramos novos e tiñamos a inquedanza de darlle á parroquia de Ribadumia renome a través dun equipo de fútbol, pero careciamos de campo”. Una hábil y oportuna gestión dio solución al inconveniente. “Formaba parte de Acción Católica, nunha visita a Ribadumia do obispo preguntounos polas necesidades e pedímoslle un terreo de xogo, aínda que non fora moi grande, para facer deporte. Tanto Amadeo coma min presionamos moito para conseguir o campo”.
Al contar con el viejo A Senra todo fue rodado. “Atopamos o apoio en xente maior,  nós economicamente non tiñamos posibilidades”. Pero sí mucha voluntad y determinación. Isidoro ejerció de secretario “aínda cando non estaba federado nin o clube”.  Desde entonces siempre ha estado vinculado al CD Ribadumia de una manera u otra.
Hizo socios a sus tres hijos prácticamente desde que nacieron. Dos de ellos jugaron en el primer equipo. “Toño tiña moi boas condicións, era moi bo futbolista”. Pero Isidoro siempre les animó a priorizar los estudios. “Agora dous deles son médicos no Hospital do Salnés e o outro e profesor de Química en Vilanova” comenta con orgullo.
A medida que crecía la familia de Isidoro aumentaba la masa social del Ribadumia. “Fixen socias ás miñas noras e tamén aos meus sete netos”. Tres de ellos juegan en las categorías inferiores del Ribadumia. Isidoro no se pierde un partido. “Son eles mesmos os que me piden que vaia, eu encantado”. Iago juega en los prebenjamines, David en los benjamines y Sergio en los juveniles del club que fundó su abuelo.
Isidoro Serantes apoya a la entidad a través del patrocinio de la Bodega Bouza do Rei, de la que es fundador y actual presidente. “Eu sempre tiven o desexo de engrandecer á parroquia”. Fue concejal y también diputado provincial, “o primeiro quer tivo O Salnés”. Habla de su activdad política con cierto desencanto. “Metínme por axudar e defender Ribadumia, houbo unha época na que fun moi querido, pero unha vez metido en política xa se sabe o que pasa...”
Para Isidoro, que no se pierde un partido en A Senra e incluso se desplaza con el equipo fuera de casa, estos días previos a la visita a Pasarón están siendo especiales. “Todo o mundo está a falar do partido, eu como aficionado disfruto moitísimo,  é  unha das alegrías máis grandes que vivo durante a semana, ogallá gañemos e que o nome de Ribadumia siga a darse a coñecer por toda Galicia con admiración polo equipo de fútbol”.

“Pasarón, quen nolo ía dicir!”

Te puede interesar