El Ribadumia apuesta fuerte por Luis Carro

El Ribadumia apuesta fuerte por Luis Carro

En lo que ha calificado como una “aposta firme pola renovación e a ilusión, deles e nosa”, Toño Serantes, presidente del Ribadumia, compareció ayer junto con el vicepresidente, Félix Pérez, para presentar a Luis Carro como nuevo entrenador del club.
Junto a Carro, hasta ahora responsable del Juventud Cambados, también llega a Ribadumia Tino Buján como segundo entrenador, quien ya estaba con Carro en la villa del albariño, y el preparador físico Mario Da Silva, desde el Villalonga. Serantes deseó “ter sorte” la próxima temporada, al tiempo que afirmó que a Carro “non lle asusta o traballo e nós intentaremos poñer todo da nosa parte”.
Félix Pérez, vicepresidente y encargado del grueso de la negociación, explicó que “unha vez tomada a decisión de non continuar co equipo técnico anterior, quixemos apostar por xente xoven, formada e con ganas. Eu intento dar oportunidades e esta é unha grande para eles, e pensamos que a van aproveitar”. En cuanto a la plantilla, señaló que “é moi probable que continúe unha parte importante pero vai haber tamén incorporacións novas”.

Con ganas e ilusión
Por su parte, Luis Carro se manifestó “con ganas de traballar e moita ilusión”, al tiempo que agradeció la oportunidad y señaló como “un honor que nos elixiran, tamén porque algo ben fariamos antes”. En cuanto a su labor como coordinador de la base en el Céltiga, espera poder compaginarla con la de entrenador del Ribadumia, con quien empezará a trabajar a mediados de julio. l

El Ribadumia apuesta fuerte por Luis Carro

Te puede interesar