Suspenden los sorteos de Preferente y ligas gallegas

Suspenden los sorteos de Preferente y ligas gallegas
La competición en Preferente queda paralizada hasta que el comité clínico permita el regreso del deporte | G. Salgado

La Real Federación Galega de Fútbol (RFGF) ha decidido suspender los sorteos para retomar la Preferente y las ligas gallegas, después de la decisión de la Consellería de Sanidade de suspender las competiciones federadas a nivel autonómico. 

El sorteo para la Preferente estaba previsto ayer, antes incluso de la entrada en vigor de las nuevas restricciones (la pasada medianoche), mientras que los de las ligas gallegas se habían programado para la próxima semana. “Todos eles quedan agora en suspenso ata novo aviso”, indicaba ayer la Federación, en un comunicado. En Preferente, habían formalizado su intención de competir, en la zona de Arousa, el Umia, el Villalonga y CJ Cambados.

“Futbol, seguro”
La RFGF mantiene que “a práctica do fútbol, cumprindo escrupulosamente todos os puntos” de los protocolos, “é segura, como así o demostran os resultados dos máis de 10.000 test que desde a propia Federación dispensáronse aos clubs de categoría autonómica”. 

Pero, aún así, “a RFGF, como sempre fixo desde o minuto un desde o inicio desta pandemia, continuará colaborando estreitamente coas autoridades sanitarias na loita contra o Covid-19 e asumirá e executará todas as medidas que adopten en cada momento as autoridades competentes”. Subrayan, de hecho, que la “posta en marcha das competicións foi unha decisión que se adoptou tras a aprobación, por parte da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia, dun protocolo perfectamente ben deseñado e estruturado no que tamén interviñeron profesionais do sector sanitario”.

 “Por iso, non foi ata este mes de xaneiro cando se activou o fútbol autonómico logo dunha gran consulta cos clubs a modo de inscrición.

Unha iniciativa que se levou a cabo unha vez que a propia Xunta de Galicia aprobase un protocolo específico”, valoró la entidad federativa. 
Inciden, además, en que el presidente de la Federación, Rafael Louzán, indicó en todas las reuniones con los clubs que la RFGF iría “sempre da man das autoridades sanitarias”. O máis importante é a saúde”, concluyen.

Suspenden los sorteos de Preferente y ligas gallegas

Te puede interesar