El actual alcalde sadense, Benito Portela, anuncia que se presenta a las primarias de SadaMaioría

El actual alcalde sadense, Benito Portela, anuncia que se presenta a las primarias de SadaMaioría
25 febrero 2018 Sada.- Fotografía del alcalde de Sada, Benito Portela

Con un escueto comunicado a través de sus redes sociales y la misma ilusión que en 2015. Así anunció el actual alcalde, Benito Portela, su decisión de presentarse a las primarias de SadaMaioría. Un proceso abierto a la participación ciudadana para escoger “as nove primeiras persoas” de la candidatura, “incluída aquela que a encabece”, que arrancará el próximo lunes, día 11 de febrero, con la constitución de la comisión electoral y se cerrará en marzo con la presentación pública del primera tramo, de acuerdo con el calendario apronado por SadaMaioría.


“As ganas de renovar, as ganas de remexer aquilo que parecía inamobible son idénticas (...) e todos aprendemos moito desta experiencia chea de razón e corazón”, apuntó el mandatario, convencido de que “agora teño mellores ferramentas para continuar esta viaxe e coñezo mellor as dificultades, pero tamén eu, como vós, descubrín a bordo deste barco que había un mar de posibilidades”, escribió Portela. 

Continuidad
Estas han sido las razones de su decisión, las que lo han llevado  a postulares: “Porque sabemos o que falta aínda, porque temos forzas e ganas para seguir traballando por unha Sada máis humana, máis aberta, máis plural e democrática, máis fermosa e solidaria” y porque, cuatro años después, “hoxe todo está en movemento” y “hoxe todo parece posible” en Sada. “Para que nada se pare”, apostilló, a través de las redes, el propio Benito Portela.


Asimismo, insistió en que parte con la seguridad “de encabezar unha candidatura dunha equipa de persoas coa que agardo conformar un goberno para os próximos catro anos, respaldado agora nas primarias e despois en maio”, en la cita electoral del 26-M. “Porque, como sempre, para min, é o pobo quen mais ordena ”, sentenció quien, de momento, es el único que concurrirá al proceso de primarias de SadaMaioría.

El actual alcalde sadense, Benito Portela, anuncia que se presenta a las primarias de SadaMaioría

Te puede interesar