Arosa logra la presidencia del colectivo de Noalla y Rodiño dice que impugnará

Arosa logra la presidencia del colectivo  de Noalla y Rodiño dice que impugnará
Copia de Nueva imagen_20173483

La candidatura de José Carlos Arosa se impuso ayer con 115 votos a la encabezada por José Rodiño que logró 18 apoyos. 
El nuevo presidente del colectivo vecinal de Noalla aseguró durante la presentación de su programa la intención de reunirse con todos los colectivos de la parroquia e intentar poner a Noalla en el espacio que corresponde. “Non temos servizos que deberíamos ter e estamos a desaproveitar moitas potencialidades”, apuntó. El nuevo colectivo mantendrá en los próximos días una asamblea para fijar el calendario de actuaciones y la organización a partir de ahora. “Queremos saber en que situación legal está a casa cuartel porque queremos o seu adecentamento ou a qué se vai a adicar o Pazo Quintáns, entre outras moitas cousas”, dijo.
El proceso, sin embargo, no convenció al equipo liderado por Rodiño que ya anunció antes de que se conociese el resultado que impugnarían el proceso por “incumprir os estatutos”. Y es que aseguran que en la útlima asamblea “só se dixo que podían votar os que estaban alí, unhas corenta persoas e hoxe había familias enteiras votando”. Rodiño lamenta “a mala imaxe que se lle poida dar aos veciños, pero  a mín gústanme as cousas legais. Isto foi un pucherazo”. En este sentido, explica que “probablemente coa diferenza que temos en votos, gañaría igual a outra candidatura, pero iso é o de menos”. Asimismo, señala que el expresidente del colectivo “asumiu todos os papeles: O de secretario, presidente e tesorero e iso así non pode ser”.
Por su parte, Arosa defiende la legalidad de los comicios y agradece el apoyo demostrado por los vecinos “que queren outra forma de facer as cousas”.

Arosa logra la presidencia del colectivo de Noalla y Rodiño dice que impugnará

Te puede interesar