Augas replica al Concello que intentó entrar en la EDAR sin permiso previo

Augas replica al Concello que intentó entrar en la EDAR sin permiso previo
Diario de Arousa-2019-10-26-013-04123a76

La tensión entre la Xunta de Galicia y el Concello de O Grove por la gestión de la EDAR de Ostreira sigue “in crescendo”. Después de que el alcalde, Jose Cacabelos, acusase a Augas de Galicia de impedir la entrada en las instalaciones a la consultora encargada de la auditoría sobre el estado de la EDAR, el órgano autonómico apeló ayer al protocolo de seguridad como motivo para denegar el acceso e incidió en que el informe que se pretendía realizar se hace fuera de plazo que concluyó el pasado 15 de julio. “Máis de tres meses despois de efectuados os requirimentos, Augas de Galicia ten coñecemento do sorpresivo persoamento nas instalacións da depuradora dunha persoa que manifestou pertencer á empresa Cíes Atlántico e actuar por conta do concello de O Grove sen aportar acreditación algunha destes extremos, coa pretensión de acceder ás ditas instalacións e realizar unha inspección da planta”, apunta el informe de la Xunta.

Así, desde Augas de Galicia se recalca en el mismo informe que la EDAR es una instalación industrial en explotación, que cuenta con maquinaria y equipos que se encuentran en funcionamiento y en la que se desarrollan una serie de procesos que pueden implicar riesgos para personas ajenas a la explotación que, eventualmente, puedan acceder al recinto. “Existen unha serie de directrices e protocolos de actuación que regulan os procedementos de acceso ás instalacións e normas de seguridade a observar no caso de acceso ou visitas concertadas con entidades, centros educativos e, en xeral, calquera con persoa allea aos traballos ordinarios de explotación da EDAR”, apuntan.

El mismo día que se impide el acceso, Augas de Galicia señala que remite oficios a la empresa Cíes Atlántico y al Concello de O Grove comunicándole el procedimiento a seguir para la visita a la planta e incluso se le reitera la comunicación. “A día de hoxe non se ten recibido nin noticia nin comunicación algunha por parte do Concello”, indica el informe de Augas.

Por este motivo, la dirección de explotación considera que no se debe “en ninguún caso” ampliar el plazo solicitado para la presentación del informe pericial y que se debe dar por decaído el trámite “por canto este informe pericial non se emitiu foi unica e exclusivamente por causa que só a este Concello pode ser imputable”.

Cabe recordar que las instalaciones de la depuradora meca están intervenidas desde el pasado mes de junio por la Xunta de Galicia que se encarga de la gestión a través de la empresa Tragsa que insisten en que “o Concello mantivo unha total e absoluta inactividade ao non cumprir coa asunción do servizo”.

Augas replica al Concello que intentó entrar en la EDAR sin permiso previo

Te puede interesar