El BNG ratifica a Carlos Chaves tras ser denunciado por violencia de género

El BNG ratifica a Carlos Chaves tras ser denunciado por violencia de género
El concejal fue detenido y está ahora en libertad a la espera de juicio d.a.

El BNG de O Salnés ha decidido mantener la confianza en el concejal nacionalista de A Illa, Carlos Chaves Otero, tras poner este su cargo a disposición de la formación tras ser denunciado en los últimos días por un presunto delito de violencia de género.
El propio edil resolvía anticiparse vía comunicado a la publicación de la noticia, relatando su propia versión de lo sucedido y negando tajante haber cometido los hechos de los que le acusa su expareja. “Considero absolutamente claro que o único delito do que son culpable é o de defenderme ante unha agresión da denunciante, para evitar que seguira a golpearme con violencia, como estaba facendo”, sostiene.
El concejal expuso que el jueves él y su expareja mantuvieron una discusión “polas visitas do meu fillo nesta fin de semana, datas do meu 48 aniversario”. Asegura que en la denuncia presentada, la demandante indica que “fun ameazado cun paraugas, recibín dúas bofetadas, feito polo cal a agarrei polos brazos, causándolle dor e uns hematomas. A realidade”, añade y considera él, sería que “logo de ameazarme con cravarme un paraugas, empezou a darme repetidos golpes coas dúas mans, motivo polo que a agarrei polos brazos para que deixara de golpearme”, afirmó. A primera hora de la tarde del viernes fue detenido en su casa por la Guardia Civil y trasladado al Cuartel de Vilagarcía primero y a Pontevedra después, donde permaneció entre las 19 horas del viernes y las 11 del sábado, cuando fue trasladado al Juzgado a prestar declaración, quedando posteriormente en libertad, “sen fianza, á espera de xuízo” y, añade, sin orden de alejamiento, “que lle foi denegada”.
Añade el edil en su comunicado que tanto los guardia civiles como “varias avogadas coas que tiven oportunidade de falar no xulgado, coincidían en que non había de ningún xeito un delito de violencia de xénero”.
“Considero, sinceramente, que denuncias como esta fan moito dano á loita diaria que as Forzas de Seguridade fan para defender ás verdadeiras vítimas de violencia de xénero”, añadió reiterándose “absolutamente inocente”. Opina que la “motivación real nesta denuncia é condicionar o proceso en curso pola custodia compartida do noso fillo”.

"rexeitamento"
El edil declaró su “rexeitamento, condena e repulsa á calquera acto, por moi leve que sexa, de violencia de xénero”, subrayando que “este episodio non debe prexudicar en ningún aspecto o nome e a labor do BNG, que loita de xeito rotundo polos dereitos das mulleres, pola igualdade e pola erradicación da lacra social da violencia de xénero”.
El responsable comarcal del Bloque, Manuel Domínguez, enviaba posteriormente otro comunicado en el que ratificaba la versión del edil y en el que aseguró que “de existir algunha condena, ou mesmo indicio, de existir violencia de xénero por parte dos nosos cargos, peridíamoslle a súa renuncia, mais consieramos que o caso que nos ocupa non entra de ningún modo nesa categoría”.
La Justicia deberá aclarar ahora lo sucedido y decidir si condena o declara inocente al edil por este caso.

El BNG ratifica a Carlos Chaves tras ser denunciado por violencia de género

Te puede interesar