El BNG tacha de “hipócrita” la actitud de Martín con Hablamos Español

El BNG tacha de “hipócrita” la actitud de Martín con Hablamos Español
Momento de la recogida de firmas anterior de Hablamos Español en la Plaza de Pascual Veiga | hablamos español

El BNG censuró ayer la actitud del gobierno de Sanxenxo respecto a la plataforma Hablamos Español y no duda en tachar de “hipócrita” a actitud de Telmo Martín después de ser “o artífice que de aterrizaran aquí para deturpar o nome do noso concello e agora laméntase de que volvan”.
Después de que el pasado martes el bipartito PP-SAL rechazase la utilización de Sanxenxo por parte de la asociación presidida por Gloria Lago para “intenciones espurias”, los nacionalistas aseguran que “xa hai que ser farsante e ter moita cara para esquecerse de que esa señora, Gloria Lago, veu da súa man a Sanxenxo, e que foi precisamente el quen lle puxo en bandexa a entrada de ese colectivo galegófobo no noso concello”. Inciden desde el BNG que “as intencións espurias das que fala agora o señor Telmo Martín de este colectivo son exactamente as mesmas que cando el lle dou autorización, e exactamente as mesmas cando foi advertido no último Pleno municipal pola concelleira do BNG, Sandra Fernández Agraso, e riuse con chulería el e o seu grupo de goberno”.
Los nacionalistas recalcan que “os insultados foron os veciños e veciñas de Sanxenxo ao grito de etarras, terroristas e yihadistas, cando pacificamente se dispoñían a defender o nome do noso concello ao son da música galega”. Para el BNG es “insultante” que Martín aplique “o mesmo baremo para atacar a Gloria Lago que aos veciños e veciñas de Sanxenxo que se acercaron a defender o que el como alcalde non soubo defender, sendo ofensivo a utilización de términos coma formulacións radicais para cualificar a quen estaba alí defendendo o topónimo de Sanxenxo”.
Finalmente el BNG señala una relación de “amizade” entre el alcalde y la presidenta de Hablamos español, y lamentan que Telmo Martín “sempre estea máis pendente de intentar lucirse para o turista que de gobernar para os veciños e veciñas de Sanxenxo”.

Reacción
Por su parte, la plataforma Hablemos Español respondió ayer a Telmo Martín asegurando que “se ha convertido en el único alcalde de España que ha atacado directamente una asociación ciudadana de este modo” y añade que “hemos tenido problemas con algún ayuntamiento gobernado por nacionalistas, pero ninguno ha llegado al extremo del señor Telmo Martín”. En la misma línea, le acusa de obstaculizar la recogida de firmas que aseguran necesaria para lograr la ILP.
Le acusan de realizar “insinuaciones tendenciosas” y de “desconocer principios básicos en democracia” impidiendo a ciudadanos el ejercicio de sus derechos “porque, políticamente, cree le interesa”.l

El BNG tacha de “hipócrita” la actitud de Martín con Hablamos Español

Te puede interesar