Cacabelos apela a los vecinos para ayudar a “concienciar” sobre las algas a los visitantes

Cacabelos apela a los vecinos para ayudar a “concienciar” sobre las algas a los visitantes
Mariscadoras realizando tareas de limpeza en A Lanzada d.a.

El alcalde de O Grove, José Cacabelos, apela a los vecinos para iniciar una “campaña” informativa que ayude a concienciar a los miles de visitantes sobre la existencia natural de las algas. “Nos servizos do Concello e através das distintas canles de comunicación tivemos noticias de continuas queixas no relativo á limpeza das praias. Sen embargo a comprobación das queixas indicadas reffírense a que nas praias se atopar algas o que na nosa zona coñecemos como balumada”, explica en un comunicado difundido por el Concello en la web. Cacabelos explica que las algas son “un elemento fundamental” del ecosistema marino. Como ejemplo cita la desaparición de una especie de alga denominada “laminaria” a raíz de la catástrofe del Prestige.
A esto se suman las recomendaciones de la Xunta de Galicia en la que se insiste y reitera la necesidad de evitar la retirada de las algas excepto en casos muy determinados. “Poden recollerse as acumulacións de algas secas, pero non a borda diaria”, apunta. En la misma línea, señalan que “tendo en conta a realidade do noso Concello é responsabilidade de todos os veciños e veciñas adoitar todas aquelas medidas que garanten a conservación da nosa riqueza e recursos”.
Así, desde el gobierno se confía en que poco a poco.
“Esta medida sexa comprendida e interiorizada e que todos os veciños poidan colaborar facendo de informadores cos visitantes que se achegan a milleiros ás nosas praias. Manteñamos as praias limpas de lixo, pero conservemos algas e todos os elementos naturais dos nosos areais”, dicen.

Cacabelos apela a los vecinos para ayudar a “concienciar” sobre las algas a los visitantes

Te puede interesar