CCOO denuncia la “brutal carga de traballo” de los empleados de la concesionaria de limpieza

CCOO denuncia la “brutal carga de traballo” de los empleados de la concesionaria de limpieza
Diario de Arousa-2017-07-21-014-60bacf64

Comisiones Obreras denunció ayer la “brutal sobrecarga de traballo”  que están soportando los empleados de la concesionaria de limpieza en Sanxenxo durante el verano. Una situación que atribuye a la reducida plantilla y al incumplimiento del pliego de condiciones que marca la contratación de  30 trabajadores más durante el verano. “Ascan só contratou a 10 traballadores máis que os que prestan servizo habitualmenteco que a carga de traballo para o plantel resulta brutal, xa que o servizo estase a prestar eficientemente, debido a sobrecarga de actividade realizada polo plantel”, señala el secretario de organización de CCOO, José Luis Pedrosa.
La situación, según Comisiones Obreras, no es nueva ya que se dio también con el anterior gobierno tripartito, pero recalca que persiste con el actual “que nos consta coñece perfectamente a situación sin que lle esixa á empresa a contratación do persoal que lle obriga o prego de condicións de contratación do servizo, cun aforro sustancial dos custos do persoal”.
Para Pedrosa “non é de recibo” que el gobierno de Sanxenxo “mire para o outro lado” y que permita a la concesionaria de limpieza incumplir con sus obligaciones. “Detrás desta actitude do goberno estase a dar unha conducta neglixente respecto do control da empresa e de colaboración cunha empresa que ataca a dignidade dos traballadores/as ao obrigarlles a manter ritmos de traballo que son mais propios dos tempos da escravitude”, apunta Pedrosa.
CCOO exige al alcalde, Telmo Martín, que tome cartas en el asunto y que obligue a la empresa Ascan a la contratación de todo el  personal que establece el pliego de contratación del servicio. l

CCOO denuncia la “brutal carga de traballo” de los empleados de la concesionaria de limpieza

Te puede interesar