La Comunidad de Montes de Noalla estalla contra el colectivo vecinal por la tala de unos eucaliptos

La Comunidad de Montes de Noalla estalla contra el colectivo vecinal por la tala de unos eucaliptos
Diario de Arousa-2019-06-05-012-23c4305f

El presidente de la Comunidad de Montes de Noalla, Roberto Garrido, estalló ayer contra el Asociación Vecinal San Esteban por un expediente abierto en el Concello por la tala de unos eucaliptos en una parcela privada de Los Cristinos en el lugar de Mourelos. Garrido acusa a la directiva y, de forma especial, a su presidente, Jose Carlos Arosa, de “ir denunciando a todo o mundo ante o Concello, sen falar antes cos veciños e causando graves perxuizos á parroquia. Supostamente é un colectivo veciñal pero nos veciños pensan pouco”.

La gota que colmó el vaso y la paciencia del presidente de los comuneros fue una “denuncia” interpuesta en el Concello para la tala de unos eucaliptos con riesgo de caída en un vial del lugar. “A propietaria pensou que fora a comunidade de montes de Noalla e veu a botarme a min a bronca, pero en realidade fora a asociación de veciños que sen previo aviso á propietaria interpuxo unha denuncia no Concello”, señala. Un requerimiento que llegó ya cuando la propietaria, por iniciativa propia, ya había dado la orden de talarlos. “Se falase con ela xa sabería que estaba pendente de que lle fixeran o traballo que xa encargara en agosto a unha empresa”, apunta.

El expediente tras las alegaciones presentadas por la propietaria de la parcela quedó archivado en el Concello de Sanxenxo, pero no sin el consiguiente sobresalto y malestar. “Denuncian os eucaliptos que estaban na parcela dos Cristinos, pero outras parcelas que tamén se atopan nunha situación similar non. Despois de poñer a denuncia, foron Jose Carlos Arosa e os seus gardaespaldas a súa casa a pedirlle explicacións sobre a documentación e por que a compartira conmigo”, asegura Garrido. El presidente de la Comunidad de Montes de Noalla critica también el papel de la administración local en el asunto. “O primeiro requerimento que lle chega xa é con advertencia de denuncia de entre 1.000 e 10.000 euros e cun prazo de dez días para realizar os traballos”, señala. Y es que pese a la tala de esta primera línea de eucaliptos en la parcela, la propietaria y así lo hace constar en las alegaciones “la apreciación de la denuncia es totalmente errónea o equivocada ya que las ramas  ni los árboles invadieron los límites legales estabelcidos. Es necesario verificar con exactitud y rigor las denuncias expuestas por cualquier ciudadano”.

“Comunicación, non denuncia” 
Por su parte, el presidente de la Asociación de Vecinos San Esteban de Noalla aseguró ayer que “a asociación non interpuxo ningunha denuncia, o único que fixen a raíz do que me dixeron varios veciños e a perigosidade dos eucalitos  foi comunicarllo ao concelleiro de Medio Ambiente”. Arosa considera que "o único que pretende Garrido é facerlle dano a nosa asociación porque o tema xa está resolto e os eucaliptos talados". El presidente del colectivo vecinal explica que acudió la casa de la propietaria de la parcela la semana pasada "e aclaramos todo o asunto así que non sei a que vén toda esta parafernalia agora". El colectivo reivindica su papel en la parroquia. "Conseguimos que despois de moitos anos se  derrubase o cuartel e iniciamos distintos requerimentos para que se limpasen parcelas de  titularidade da comunidade de montes e que están usadas como basureiros, pero tamén que se sellen os pozos a caron do campo de fútbol”, incide.

La Comunidad de Montes de Noalla estalla contra el colectivo vecinal por la tala de unos eucaliptos

Te puede interesar