El Concello califica de “histórica” la LIV Festa do Marisco y reprocha la falta de apoyo de la Xunta

El Concello califica de “histórica” la LIV Festa do Marisco y reprocha la falta de apoyo de la Xunta
Copia (2) de Diario de Arousa-2017-10-17-013-260787e0

“Histórica”, así califica el Concello do Grove la LIV Festa do Marisco. Los datos de ventas lo avalan, son los mejores de los últimos diez años: 103.207 raciones de marisco servidas en la carpa degustación y 4.787 pinchos.

Para el gobierno local la clave se encuentra en la apuesta por la “calidade do produto, recollido en exclusiva nas rías galegas, na limpeza e o coidado do recinto e na programación musical e cultural arredor do evento”. Unos ingredientes que se han confirmado como “a mellor estratexia para que a festa gastronómica máis importante de España se teña revitalizado”.

Emma Torres, concejala de Cultura e Turismo, incide en que el mejor balance “está nos milleiros de visitantes que se teñen achegado ata O Grove e que a través do escaparate da Festa do Marisco puideron coñecer un destino turístico de máximo nivel e calidade, ademais de entender doutro xeito a realidade do marisco e os produtos da nosa ría. A ocupación hoteleira constatou o éxito da Festa ao igual que a diversidade de idades e orixes dos visitantes que se achegaron a ela”. Especialmente, destacable es que uno de los objetivos marcados por el gobierno local estaba en reducir la edad de los visitantes a la Festa, “feito que se ten conseguido en tan só dúas edicións”. Otro de los aspectos mejorados  en esta edición ha sido aumentar la presencia de turistas internacionales e incidir en el cumplimiento de los requisitos para la obtención del sello de Festa de Interese Turístico Internacional.

El mejor día de ventas fue el día del Pilar con 17.473 raciones vendidas, jornada en la que despuntó el arroz de marisco, el pulpo y las zamburiñas a la plancha. Los días más flojos de ventas fueron los de principios de semana, el 9 y 10, con 4.965 y 4.688 raciones. Los días del puente marcaron sin duda la diferencia en las ventas registradas de raciones en la carpa degustación.


“Sen apoio”

En el lado negativo, el gobierno localrecalca que un año más se confirma “a falta de apoio da Xunta de Galicia ao evento turístico máis importante da comunidade sendo, segundo se recoñece dende o ente autonómico, o fundamental elemento desestacionalizador deste mes de outubro”.

A pesar de esto, recalca el Concello  que las autoridades autonómicas “non realizaron ningún tipo de achegamento á Festa, asistindo sen embargo a actividades organizadas por colectivos privados. A este grave feito súmase a ausencia de apoio económico da Xunta, limitándose este a unha liña de axudas (outorgada a todas as Festas de Interese Turístico de Galicia) para realizar a presentación internacional da Festa”. Restando esta aportación y la ayuda prestada por la Diputación de Pontevedra, los gastos de esta Festa son asumidos practicamente en solitario por las arcas municipales de O Grove por lo que resulta muy complicado reducir el déficit de la cita. “E todo isto sendo un evento que permite que funcione todo o sector turístico de Galicia polo que o Concello do Grove reclama que Xunta de Galicia realice un apoio claro e directo á Festa do Marisco do Grove e entenda a importancia deste evento histórico para todo o sector”.

El buen tiempo acompañó todos los días de la cita gastronómica y no se registró ni tan solo un día de lluvia durante la  fiesta. El sol lució y las buenas temperaturas colaboraron en la afluencia de visitantes.

El Concello califica de “histórica” la LIV Festa do Marisco y reprocha la falta de apoyo de la Xunta

Te puede interesar